הסופרת שרה שפירו תרמה 97,000 שקל ליד שרה

הסופרת שרה שפירו תרמה 97,000 שקל ל'יד שרה', כחלק מהפיצויים בהם זכתה מהסופרת נעמי רגן, לאחר החלטת בית המשפט שקבע כי האחרונה העתיקה קטעים מספרה (ברנז'ה)

שושי מילר | כיכר השבת |
הסופרת שרה שפירו בביקור בבית יד שרה בירושלים (צילום: יד שרה)

הסופרת שרה שפירו תרמה 97,000 שקל לארגון 'יד שרה', כחלק מהפיצויים בהם זכתה מהסופרת נעמי רגן, לאחר החלטת בית המשפט המחוזי שקבע כי האחרונה העתיקה קטעים מספרה.

כזכור, בית המשפט העליון הודיע בתחילת נובמבר כי הצדדים קיבלו את המלצת בית המשפט על מנת לסיים את הסכסוך ביניהם ברוח טובה ובדרכי שלום, ובהסכם הפשרה שרה שפירו התחייבה להעביר למוסדות חסד סכום של 97 אלף שקל שקיבלה כפיצויים מנעמי רגן.

שפירו החליטה כי כל הסכום יועבר כתרומה ל'יד שרה' והוא יוקדש לרכישת ציוד רפואי שיסייע לאנשים להשתחרר מבית החולים ולהחלים בבתיהם.

בפגישה עם מייסד ונשיא 'יד שרה' אורי לופוליאנסקי סיפרה שפירו כי היא מכירה את פעילות יד שרה שנים רבות. "משפחתי נעזרה בעבר ביד שרה, אני מזדהה מאוד עם חזון יד שרה. הפעילות שלכם חשובה ונותנת מענה מהיר לאנשים רבים. אני משוכנעת שבתרומה זו תוכלו לסייע לעוד רבים הזקוקים לציוד רפואי", אמרה שפירו.

ספידה יום טוב, מנהלת האגף יחסי ציבור בארגון, הודתה לשפירו על התרומה החשובה שתוקדש לרכישת ציוד רפואי שיסיע לחולים להשתחרר מבית החולים ולהמשיך את ההחלמה בבית במסגרת שירות "אשפוז בית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר