החרדי ברשות השנייה: נפתלי זאבי ברשימת החברים הסופית

רשימת החברים הסופית ברשות השנייה נחשפת, ובתוכה כמה נציגים חדשים, בהם חרדי אחד - נפתלי זאבי. בין החברים החדשים, אמילי עמרוסי עיתונאית 'ישראל היום'. המינוי טוען אישור סופי של הממשלה (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נפתלי זאבי (צילום: אהרון והב, כיכר השבת)

נחשפת הרשימה הסופית של החברים החדשים במועצת הרשות השנייה ובתוכם נציג חרדי אחד, נפתלי זאבי, יו"ר הנהלת המנהל הקהילתי שמואל הנביא בירושלים.

זאבי ימונה לאחר שברשימת המועמדים עלה שמו של חרדי נוסף, ינון פלח, העורך הראשי של "קו עיתונות". מינויו כמו גם של תשעת המועמדים הנוספים, דורש את אישור הממשלה.

לפי הדיווח אתר וואלה! ברנז'ה, בין חברי המועצה החדשים ניתן למנות את הפובליציסטית, אמילי עמרוסי, מעיתון "ישראל היום" ומי ששימשה כדוברת יש"ע. עוד ניתן למנות את מנכ"לית מעריב לשעבר אוה מדז׳יבוז׳, המלחין והמנהל האומנותי דורון מדלי, ואת היועצת המשפטית למועצת הכבלים והלוויין לשעבר דורלי אלמגור.

לפי החוק מועצת הרשות השנייה סיימה את כהונתה לפני חמישה חודשים, אולם משום ששר התקשורת עדיין לא מינה להם מחליפים, אלו המשיכו בכהונתם וחלקם הודיעו על התפטרותם מתפקידם.

שמו של העיתונאי החרדי, יוסי אליטוב, עורך עיתון "משפחה" הושמט מרשימת המועמדים ואינו מופיע, זאת לאחר שכיהן שתי קדנציות ברציפות ואינו יכול לכהן קדנציה נוספת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר