יפסיד כסף? 'יתד נאמן' מחק את שלומית ועורר זעם במשרד הדתות

ב'יתד נאמן' שינו את מודעת משרד הדתות ובמקום "שלומית הייתה עסוקה", נכתב: "שלמה היה עסוק". במשרד הגיבו כי לא ישלמו עבור המודעה. ומה אומרים ביתד בתגובה? (עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
המודעה ב'יתד נאמן' (צילום: כיכר השבת)

הוועדה הרוחנית בעיתון "יתד נאמן" פסלה בשבוע שעבר את המודעה של "המשרד לשירותי דת" ו"רשות הטבע והגנים", בה הזמינו את הציבור החרדי, הדתי והחילוני אל הסוכות הפרוסות ברחבי הארץ.

בעקבות כך, הוחלט בעיתון בכפוף לאישור הוועדה הרוחנית לפרסם את המודעה לאחר עריכת שינוי מתבקש.

במודעה שפורסמה בכלל כלי התקשורת נכתב: "שלומית הייתה עסוקה אז אנחנו בנינו לכם סוכה", אך בעיתון "יתד נאמן" בחרו להשמיט את "שלומית" ובמקומה לכתוב "שלמה היה עסוק... אז אנחנו בנינו לכם סוכה".

בעקבות כך אמרו הבוקר במשרד לשירותי דת ל"כיכר השבת" כי אין בכוונתם לשלם לעיתון עבור המודעה. "ביתד נאמן שינו את המודעה מבלי לעדכן את לשכת הפרסום הממשלתית ו/או את המשרד ועל כן איננו מתכוונים לשלם עבור המודעה".

המודעה עצמה הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות. כך למשל, חברת הכנסת זהבה גלאון פרסמה את המודעה המדוברת וכתבה "משרד הדתות במחווה לשיר החג של המשורר האהוב נעם שמר".

מ"יתד נאמן" נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "תשלום על מודעה של לפ"מ אינו בכלל דבר האבד, ועל-כן לא נתעסק בזה במהלך חול המועד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר