צפו בעיתון הדיגיטלי הראשון והאחרון

"בבוקר", זהו שמו של העיתון הדיגטלי הראשון של הציבור החרדי. עכשיו מתברר כי לא מדובר כאן בעיתון שיאיים על ההגמוניה של עיתוני הנייר הוותיקים. מבירור שערך "כיכר השבת", עולה, כי מדובר כאן בספין תקשורתי שנועד להביא לידיעת הציבור, את כישוריהם של מסיימי הקורס לעיתונאות, דוברות ויחסי ציבור במכון החרדי ללימודי מקצוע - לומדה. קבלו את העיתון (עיתונות)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

"בבוקר", זהו שמו של העיתון הדיגטלי הראשון של הציבור החרדי. עכשיו מתברר כי לא מדובר כאן בעיתון שיאיים על ההגמוניה של עיתוני הנייר הוותיקים.

מבירור שערך "כיכר השבת", עולה, כי מדובר כאן בספין תקשורתי שנועד להביא לידיעת הציבור, את כישוריהם של מסיימי הקורס לעיתונאות, דוברות ויחסי ציבור במכון החרדי ללימודי מקצוע - לומדה.

בוגרי הקורס הגו, גיבשו והוציאו לאור עיתון מושקע ואיכותי, במטרה להציג את יכולותיהם שנרכשו ביגיעה רבה במשך שנת הלימודים האחרונה.

אהרן רכניצר, בעליו של המשרד לשירותי פרסום "קופירייטינג", אמר לכתבנו כי "הוכחנו שההשקעה הרבה שהשקענו בלימודים, לא הייתה לשווא. אלו היו שיעורים מעשיים והעובדה שעוד בטרם סיימנו אותם, כבר התחלנו לעבוד בתחום".

אם כך, אל תאמרו הדיגטלי הראשון של הציבור החרדי, אלא העיתונאים החדשים של התקשורת החרדית.

אגב, בירור נוסף שערכנו העלה כי למעלה מ-1,500 מנויים נרשמו לקבלת העיתון במהלך השבועיים האחרונים. האם הדבר מעיד על הצימאון הרב לעיתונות חדשה, אולי צעירה יותר? מי יודע.

"כיכר השבת" לפני כולם: כך נראה העיתון החדש

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות