כתב 'יתד' הולם בשבועונים: "זבלונים"

ארגון "למענינו", מיסודו של גאב"ד חוג חתם סופר ב"ב מגבה את "יתד" במאבקו בשבועונים. וגם: כתב הבטאון לשעבר במנשר חריף במיוחד. במנשר, היוצא תחת הכותרת "בדק בית טעון גניזה", כותב ויסברגר, כי "שמועות עקשניות, פנימיות, סודיות, חסויות, מוגבלות - מצביעות על הזבלונים השבועיים כעל המו"לים של הקונטרס הנ"ל"

חיים שקדי | כיכר השבת |

מסכת תלאות והתקפות עבר היומון ´יתד נאמן´ בשבועיים האחרונים, מה שהחל בפרסום מודעת העוקץ הגיע לשיא עם הוצאת חוברת "בדק בית", וחלוקתה מדי יום באלפי בתים חרדיים.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים, פנו מספר משרדי פרסום אל מערכת ´יתד נאמן´, והודיעו להם כי מבחינתם, העובדה שההתקפה נגד ´יתד´ ממשיכה ולא יורדת מהכותרת, מהווה בעיה, כאשר לקוחותיהם חושבים פעמיים בטרם הם מאשרים פרסום ב´יתד´ בשל ההתקפה שלא נגמרת.

ארגון "למענינו", מיסודו של גאב"ד חוג חתם סופר ב"ב, הרב יוסף מאיר אלטמן, שם לו למטה להרבות את הקדושה בציבור החרדי ולעמוד בפרץ על המשמר.

הארגון, התמקד עד כה במאבק בבתי המלון ובנופשים המאורגנים לציבור החרדי, ופרסם ממודעות בגנותם של העיתונים המפרסמים את בתי המלון.

ל"כיכר השבת" נודע כי הארגון מרחיב לפתע את תחומי פעילותו וצפוי לצאת בתחילת השבוע הבא, בחוברת שתתמקד כולה נגד השבועונים החרדיים.

גורם המקורב לארגון טוען בשיחה עם "כיכר השבת" כי בכדי להביא את הדעת תורה הישרה בעניין השבועונים, הם עומדים בקשר יומיומי עם ´יתד´. שאלנו, האם ´יתד´ עומדים מאחורי הפצת החוברת החדשה ומשתמשים בארגון ´למענינו´ לשם כך? "איני מעוניין להרחיב את הדיבור בנושא", הייתה התשובה שקיבלנו.

מלבד זאת, כתב ´יתד נאמן´ לשעבר, מאיר ויסברגר, התגייס גם הוא להגן על שמו הטוב של ´יתד´, ויצא בימים אלו במנשר מיוחד, "אמת על תילה" שמו - לאחר חודשים בהם הוא לא הודפס, בו הוא תוקף את השבועונים - "זבלונים" הוא קורא להם, ומפריך בדרכו שלו את אמיתות חוברת "בדק בית".

במנשר, היוצא תחת הכותרת "בדק בית טעון גניזה", כותב ויסברגר, כי "שמועות עקשניות, פנימיות, סודיות, חסויות, מוגבלות - מצביעות על הזבלונים השבועיים כעל המו"לים של הקונטרס הנ"ל".

ויסברגר טוען כי אינו כותב למען ´יתד´, לאחר שהוא עזב בטריקת דלת את העיתון כאשר מתח עליו ביקורת רבה. "בגלל ביקורת חריפה זאת, אין לכותב השורות דריסת-רגל ביתד עד היום הזה. משום-כך פטור כותב השורות מעריכת בדק בית שם".

"אם-כן", מגיע ויסברגר למסקנה בסיום דבריו, "לא בן תורה הוא המפיק של עלון ´בדק בית´. אלא צבוע מתחזה בעלמא. אולי בכל-זאת הופק עלון ´בדק בית´ באחד ממשפחת בתי הצחנה הזבלונית?", הוא תוהה בסיום דבריו.

יצויין, כי באורח מפתיע ולאחר שנים רבות מתפרסמת הבוקר כתבה אוהדת ב´מוסף שבת קודש´ של ´יתד´, על ספרו של הגר"נ קרליץ, "ומצדיקי הרבים". לא מדובר בספר חדש, אלא במהדורה השנייה שלו הכוללת הוספות רבות. מיותר לציין כי המהדורה הראשונה לא זכתה לכל אזכור בעיתון.

האם במערכת ´יתד´, החליטו להשיב מלחמה בדרך מעט שונה, ולשחק במגרש של היריב? כפי הנראה, התשובה היא חיובית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר