פרסום ראשון: מנחם טוקר חוזר לקול חי

שש שנים לאחר שפוטר משם במפתיע, כוכב הרדיו החרדי מנחם טוקר חוזר לתחנת הרדיו 'קול-חי' - כך נודע ל'כיכר השבת'. בשבועות האחרונים, 'קול חי' וטוקר ניהלו שיחות וגישושים והיום בצהריים (רביעי) נחתם ההסכם בין הצדדים. "אני מתרגש כמו ילד, כבוד בשבילי לחזור הביתה", הגיב טוקר בשיחה ראשונה ל'כיכר השבת'

ישראל אהרן | כיכר השבת |
חוזר הביתה. טוקר (צילום: שלאגר)

שש שנים לאחר שפוטר משם במפתיע, כוכב הרדיו החרדי מנחם טוקר חוזר לתחנת הרדיו 'קול חי' - כך נודע ל'כיכר השבת'. בשבועות האחרונים, 'קול חי' וטוקר ניהלו שיחות וגישושים והיום בצהריים (רביעי) נחתם ההסכם בין הצדדים.

טוקר יגיש תוכניותיו המקוריות ברדיו: תוכנית יומית בין בשעות שתיים לארבע וכמובן את התוכנית המיתולוגית "מוצ"ש חי" בכל מוצאי-שבת.

לא ברור עדיין מה יעלה בתוכניות המשודרות באותם שעות וכמובן במגישים שיפנו את מקומם לכוכב שחוזר.

כזכור, טוקר פוטר מ'קול חי' במפתיע, לאחר שתוכניותיו הובילו בסקרים, על-ידי המנכ"ל החדש - אז - עידו ליבוביץ. כמה מפתיע, ליבוביץ הוא זה שעמד מאחורי העסקה להחזרת טוקר.

מנחם טוקר החל את הקריירה לפני 18 שנה בערוץ 7, שם שידר שנתיים. בהמשך עבר ל'קול חי', שם שידר 8 שנים. לאחר שפוטר, שידר ברדיו 'ירושלים', שם הוא משדר עד היום. במקביל, בשנתיים האחרונות הוא משדר את תוכנית הערב של 'גלי ישראל'. בנוסף, טוקר החל באחרונה להגיש תוכנית יהדות מידי יום שישי בערוץ 2.

"אני מתרגש כמו ילד, כבוד בשבילי לחזור הביתה", הגיב טוקר בשיחה ראשונה עם 'כיכר השבת', "אני מודה לבעלים, למנכ"ל ולמנהל התוכנית על האימון שנתנו בי. אני רוצה להודות כמובן לבעלים הנפלאים של רדיו 'גלי ישראל' ולמנכ"ל ישראל פריד על ההבנה שלהם. אני מודה לכל מי שעזר לי לשדר שם. עכשיו הפנים שלי והקול שלי מכוונים לתדר של רדיו קול חי. בעזרת השם נעשה ונצליח".

ל'כיכר השבת' נודע כי טוקר ככל הנראה יחל לשדר בפועל ב'קול חי' לאחר החגים.

טוקר יציל את קול חי?

הצעד קורה לאחר שנה לא קלה שעוברת על רדיו 'קול-חי', בה עזבו את התחנה בכירי השדרנים שעבדו בה, כאשר חלק מהם ערק לתחנת הרדיו המתחרה 'קול ברמה'.

בנוסף, בסקר tgi האחרון, ספגה 'קול-חי' מכה נוספת כאשר תחנת הרדיו המתחרה 'קול ברמה' כבשה את הבכורה, ולפי הנתונים עלתה ב8%, תחנת הרדיו קול חי דווקא צנחה ב14%.

ההערכה הרווחת היא, שטוקר מגויס ל'קול חי' בנסיון להציל את התחנה, במיוחד לאור ההתרחשויות האחרונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר