'זינגער בכיכר'

האם שרולי ונתנאל התאחדו? ומדוע זעק הזמר "בושה"

'זינגער בכיכר': כל הנייעס החמים של המוזיקה היהודית במקום אחד. תיעודים חמים ממיטב אירועי השבוע של הזמרים והמוזיקאים ברחבי העולם היהודי, מה מתבשל לקראת פסח ומי הזמר ששפכו עליו השבוע שטרות כסף (זינגער)

זינגער | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו כיכר)

גדול הזמר החסידי אברהם פריד ומקהלת 'נשמה' בשירה סוחפת עם השיר החב"די "הנשמה יורדת לתוך הגוף" באירוע חגיגות אלפיים לגיליון כפר חב"ד. 'זינגער' כבר מחכה לסדרת מופעי בין הזמנים של פריד שנותן לראשונה לקהל לבחור את השירים שככל הנראה לא יהיו רק ניגוני חב"ד.

צילום: בעריש פילמר

השבוע נערכו צילומים לקליפ פסח בהשתתפות המוזיקאים ישי אבן חיים, שמחה פרידמן, נתנאל ישראל ותזמורת 'מלודי'. בימוי: שרולי ברונכר. הפקה: פנחס בן נאים. 'זינגער' מציין לחובבי הז'אנר ומתנחם בכך כי זה שיתוף פעולה שוב במחרוזת פסח בין שרולי ונתנאל, אם כי הפעם זה משני צידי המצלמה.

הלהיט הבא? הזמר עקיבא תורג'מן חשף שיר חדש במהלך מופע ב'זאפה ירושלים'. 'זינגער' כבר מחכה לחומרים החדשים של היוצר הנפלא הזה.

צילום: יצחק הרץ Yitzy’s_photos

"אם אשכך ירושלים" • הזמרים גד אלבז, נתנאל ישראל וטל ועקנין כל אחד בעל קול איכותי במיוחד, בדואט עוצמתי בחופת בתו של איש העסקים משה מרצ'לו.

צילום: נתנאל בשמחות

"דמוקרטיה, בושה" • משעשע! כשהזמר עמירן דביר פצח בשירת מחאה במהלך חתונה חרדית, בצל המחאות ברחבי הארץ כנגד הרפורמה המשפטית. 'זינגער' רוצה להזכיר לכם שדביר חגג השבוע זווית נוספת של אישיותו עם הטור ה-150 שלו בכיכר השבת "דעמירן בעלמא", בו הוא כותב בצורה מרשימה על פרשת השבוע וענייניה.

השבוע חל יום היארצייט של רבי אלימלך מליז'נסק זצ"ל, כוכב הרשת והזמר שוקי סלומון פתח את אותו היום בשיר הרלוונטי מתמיד: 'אדרבה' • צפו. לזינגער רק נותר לתהות איך קולו של שוקי נשמע פתאום כמו אברהם פריד... ואיך הגיטרה נשמעת כמו פסנתר...

הזמר והיוצר ישי ריבו תועד במופע הוקרה לעובדי 'איחוד הצלה' במלון 'רמדה' בירושלים שם אמר: "איזה זכות להופיע כאן, השם יברך אותכם, בחרתם במקצוע קדוש". 'זינגער' חש רגוע כשריבו יכול לשיר "הלב שלי נקרע לשניים" באולם מלא בפראמדיקים.

צילום: אבי סויסה

בשמחת האירוסין לבנו של המעבד והמנצח רובי בנט - ראינו דואט מעניין בין המוזיקאים אהרל'ה סמט, דודי פלדמן, אושי צייגר והחתן מאיר בנט. 'זינגער' מאחל מזל טוב לרובי ולנוות ביתו.

"הוא זכאי": הזמר בני אלבז חגג השבוע יום הולדת 63 יחד עם חבריו במיאמי, בתיעוד נראה אחד הנוכחים מפזר שטרות של דולרים על חתן היום הולדת. גם על 'זינגער' פיזרו פעם שטרות כסף אבל זה היה רק בגלל שהוא יצא בטעות מהבית עם פיג'מה בחזות של הומלס.

החזן יואל ברגר מסולני מקהלת החזנים הירושלמית, תועד במופע משותף עם נגן הקלרינט חיליק פרנק, כשהוא מבצע את היצירה הנודעת "סולו קוקוש מאר", שיר הגעגועים ההונגרי-יהודי.

הזמר והיוצר ארי פרייזר שחרר השבוע גרסת רמיקס לשירו "שמע ישראל" עם המפיק המוזיקלי חגי מזרחי. 'זינגער' ניסה להתווכח עם עורך המוזיקה ה"קשוח" של כיכר השבת, שחושב שרמיקסים נועדו לאולמות האירועים וגם שם בקושי. לאחר שהוא וויתר על האייטם, 'זינגער' קפץ על המציאה ומביא לכם את הביצוע המחודש.

המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה בהקלטות מיתרים מאחורי הקלעים לשירו החדש של אדמקר. 'זינגער' כבר הזהיר אתכם לעקוב אחרי הבחור הזה, נראה שהולך להיות מעניין...

הגשה: נתנאל לייפר, שותף מפיק: איציק אוחנה

'זינגער בכיכר' עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'זינגער' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או בוואטסאפ: כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר