כך תטיילו נכון

מטיילים עם ילדים? הכירו את 3 העקרונות לטיול מוצלח

לטייל עם ילדים זה אושר או סיוט? תלוי רק בכם. אם תיערכו לטיול בצורה נכונה ותאמצו את שלושת העקרונות הבאים - הילדים שלכם יתנהגו כמו מלאכים בכל מהלך הטיול (תיירות)

ישראל גינצבורג | כיכר השבת |
מסלול הליכה | ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

יצאתם לטיול והמריבות רק החלו: מי ישב על יד החלון, מי צבט את מי ומי יקבל ראשון את החטיף שנמצא על הרצפה. האם יש דרך להעביר טיולים בצורה שתגרום הנאה גם להורים, או שטיול עם ילדים חייב להתיש אתכם ולגרום לכם לצפות בכיליון עיניים לסיומו של החופש הגדול?

אם תאמצו את שלושת העקרונות הבאים, הטיולים שלכם יהיו הרבה יותר חווייתיים, ותוכלו ליהנות ביחד עם הילדים:

1. תעסוקה - הבטלה מביאה לידי מריבות, ואם לא הכנתם לילדים תעסוקה לדרך אל תתפלאו כשהם רבים. הכינו מבעוד מועד סיפורים שתוכלו להשמיע בדרך, חידות, ספר בדיחות או כל דבר שיגרום לכך שכל אחד מהילדים ימצא את מקומו ותפקידו ולא ייאלץ לחפש תשומת לב ממקום אחר. תזכרו - טיול לא יכול להיות שקט, הרעש יגיע או ממכם או מהילדים...

2. הצבא צועד על קיבתו - אם הילדים שלכם רבים על המקום שעל יד החלון, חשוב שתבינו שהמקום הוא רק הטריגר ויש משהו אחר שעומד מאחורי ה"חלון". בחלק ניכר מהמקרים הילדים שלכם פשוט רעבים או צמאים, ובחלק מהמקרים את המריבה על המקום שעל יד החלון תוכלו למנוע באמצעות כוס מים קרים אותה תעניקו לילדים שלכם בתחילת הטיול.

3. אל תשלימו עם המצב - הילדים רבים? עצרו במקום הראשון שתוכלו לעצור והבהירו לילדים שהטיול לא יימשך כל עוד והמריבות לא ייפסקו. הציבו גבולות לטיול והבהירו לילדים שגם בטיול עליהם להקפיד על העקרונות. עם זאת - חשוב להקפיד על כך שהעקרונות לא יהרסו לילדים את חווית הטיול (עיקרון טוב הוא עיקרון שמורגש באוויר רק במקרים קיצוניים ולא בכל שלוש דקות).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר