עם האדמו"ר מסדיגורא, בשעותיו האחרונות

יחזקאל מילר, כונן איחוד הצלה מספר על פעולות ההחייאה שניסו להציל את חיי האדמו"ר מסדיגורא זצ"ל. מנכ"ל בית-החולים מעייני הישועה מספר על הרגעים האחרונים: "האדמו"ר הוכנס לחדר הטראומה במצב קשה מאד, שם המשיכו בפעולות ההחייאה פרופסור נתן וקסלר מנהל מחלקת טיפול נמרץ וחדרי ניתוח"

ישראל כהן | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מסדיגורא זצ"ל (צילום: יהודה פרקוביץ')

במשך יותר משעה נמשכו מאמצי ההחייאה על כ"ק האדמו"ר מסדיגורא זצ"ל, בסופן פונה לבית-החולים שם נפטר.

שגיב אליסף, כונן מד"א והצלה גו"ד שגר בשיכון ה', מספר ל'כיכר השבת': "הגעתי ראשון למקום, הרבי כבר לא נשם בכוחות עצמו והיה מחוסר הכרה, התחלתי בטיפול רפואי, בשלב מסויים נדמה היה שהצלחנו ואכן כשהושב הדופק פינינו אותו לביה"ח".

יחזקאל מילר, כונן 'איחוד הצלה' היה גם מהראשונים שהגיעו אל ביתו של האדמו"ר ברח' גוטמכר בבני-ברק, סיפר ל'כיכר השבת': "יצאתי במהירות למקום וכשהגעתי כבר היו שני כוננים באמצע החייאה. סייעתי להם בפעולות ההמושכות ולאחר מכן הצטרף אלינו צוות נט"ן של מד"א שהוסיף גם טיפול תרופתי".

הרב גרשון לידר, מנכ"ל בית-החולים מעייני הישועה סיפר: "קיבלתי קריאה בשעה 8.15 שהאדמו"ר בדרך אלינו תוך כדי ביצוע פעולות החייאה אינטנסיביות. בתוך רגעים ספורים מאז הגעת הניידת לטיפול נמרץ לבית החולים, קראתי לבכירי הרופאים ונערכנו כולנו בחדר המיון לקראת בואו.

"האדמו"ר הוכנס לחדר הטראומה במצב קשה מאד, שם המשיכו בפעולות ההחייאה פרופסור נתן וקסלר מנהל מחלקת טיפול נמרץ וחדרי ניתוח, יחד עם מנהל המחלקה לרפואה דחופה ד"ר רונן ליפסטר.

"הצוות הרפואי ביצע כל מה שניתן היה לעשות והמשיך בפעילויות החייאה אינטנסיביות ומקצועיות, אך לצערנו נגזרה הגזירה ויחד עם בני המשפחה ורב בית החולים שהינו כולנו לצידו של האדמו"ר ברגעיו האחרונים".

בדמעות, הוא מוסיף: "אמרנו יחד במניין בבכי מר את הוידוי ואת אמירת "שמע ישראל" עד ליציאת נשמתו הטהורה".

בית החולים 'מעייני הישועה', הבוקר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר