תיעוד כואב: קהל רב בהלווית הרב יוסף וינד ז"ל

קהל רב בראשות האדמו"ר מבעלזא ליוו למנוחות את האברך הרב יוסף וינד ז"ל שנהרג בתאונה מחרידה בחזור מהחתונה. הנהגות של הרבי בחתונה התבררו לאחר האסון (חסידים)

כ"ק האדמו"ר מבעלזא בהלוויה (צילומים: שלומי כהן - כיכר השבת)

קהל רב בראשות כ"ק האדמו"ר מבעלזא ליוו בשעות הצהריים (רביעי) למנוחת עולמים את האברך הרב יוסף יהודה וינד ז"ל שנהרג הבוקר בתאונת דרכים מחרידה בשעה ששב יחד עם חבריו משמחת נישואי נכדת הרבי מבעלזא שהתקיימה אמש בירושלים.

מסע הלוויה יצא מבית העלמין בשכונת סנהדריה שם ספד לו אביו הרב אהרון וינד מחשובי חסידי בעלזא וממקורבי האדמו"ר שביכה בקול בוכים את לכתו בדמי ימיו של בנו המנוח.

"הוא היה איש חסד וירא שמיים דבוק ברבותיו שחינך את ילדיו לאהבת ישראל", ספד לו אביו כשהקהל כולו גועה בבכי.

לאחר מכן עבר מסע ההלוויה דרך בית המדרש הגדול של החסידות בקריית בעלזא. "מי היה מאמין? רק אתמול רקדנו עם יוסי בדיבוק חברים מתוך שמחה עצומה כאן על הפראנצע'ס בשמחת נישואי נכדת הרבי והנה היום כמה שעות אחרי אנו צועדים לא עלינו אחר מיטתו מתוך צער, אבל ובכי בדיוק באותו מקום ממש", ספד לו אחד ממכריו על רקע האוהל הענק של השמחה הנראה ברקע.

בחסידות בעלזא מציינים כי רק כעת מובנים לחסידים כל מיני הנהגות והתייחסויות מצד האדמו"ר להם הם היו עדים אמש במהלך שמחת החתונה.

"דבר ראשון", הם מציינים, "הרבי היה נראה מאופק ואולי אפילו כאוב בכל מהלך השמחה זאת בניגוד לרגיל, בנוסף לכך במהלך המצווה טאנץ כשביקש שישוררו את הניגון "גלות גלות" זלגו עיניו דמעות של צער ונראה היה כי הוא רואה משהו שאנחנו לא רואים".

לדבריהם, באותם רגעים החסידים לא הבינו על מה הבכי והכאב אולם כעת במבט לאחור מתברר כי ניתן להסביר הכל. "הרבי חזה ברוח קודשו שיש קטרוג ולכן היה דוק של צער בעיניו", אומרים בחסידות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר