תופעה

פוסט קורונה? ביקוש רב להנחיית הורים

"שבוע המשפחה" שכלל הרצאות, סדנאות ופעילויות במגוון רחב של נושאים, הסתיים השבוע במרכזי ההורים ברחבי הארץ. התעניינות וביקוש שיא של אלפי הורים נרשמה השנה (הורות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשבוע האחרון צויין "שבוע המשפחה" במרכזי ההורים ברחבי הארץ.

כמדי שנה, התקיימו הרצאות, סדנאות ופעילויות במגוון רחב של נושאים.

השנה נרשמו התעניינות וביקוש שיא של אלפי הורים שלקחו חלק בהרצאות בתחום הגיל הרך, התמודדות עם מצבי לחץ ומשבר, הורות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, הורות למחוננים ועוד מגוון רחב של נושאים.

חולם להיות בעצמך 'מנחה הורים'? יש קורס שהולך להיפתח בקרוב >>

בעקבות המודעות הגבוהה וההבנה שעל מנת להתמודד ביעילות עם אתגרים חינוכיים נדרש תהליך ולא רק הרצאה בודדת, נרשם ביקוש רב לקיום קבוצות הורים ברחבי הארץ בקרב המגזרים והאוכלוסיות השונות.

בנוסף לכך, עקב הקשיים שחווים הורים רבים נוכח התמודדות עם השלכות הקורונה, גם בקופות החולים נערכים להכנסת הדרכות הורים לסל השירותים במסגרת הביטוח המשלים.

במרכז י.נ.ר פותחים כעת מחזור חדש בתכנית ההכשרה המבוקשת. התכנית מתקיימת באישור ובפיקוח אגף שפ"י במשרד החינוך, בחסות היחידה ללימודי חוץ של האוני' הפתוחה ובשיתוף המועצה הציבורית להורים בישראל ואיגוד מנחי הורים.

תלמידי התכנית מקבלים ידע מקצועי בשילוב מיומנויות מעשיות והדרכה, ובכך מייעדים את עצמם להשתלב בתחום מבוקש המשלב שליחות ופרנסה בכבוד.

דר' אריה אשדת, רכז התכנית מסכם: "מאז ומעולם ההורות היתה המקצוע החשוב ביותר בהשקפה היהודית. החיוב ל"ושננתם לבניך" ו"למען ידעו דור אחרון" תמיד הנכיח את המשמעות המיוחדת שהיהדות מעניקה לקשר שבין הורים לילדים. היום, כבר כל העולם מבין שבכל התמודדות, ההורים במרכז, והורים צריכים ידע וכלים מקצועיים על מנת להתמודד ביעילות עם האתגרים השונים. אנו מברכים על המודעות ההולכת ומעמיקה ומזמינים את כל מי שיש בו רצון, ורקע אישי ומקצועי מתאים להצטרף אלינו להכשרה מעמיקה ומעשית".

חולם להיות בעצמך 'מנחה הורים'? יש קורס שהולך להיפתח בקרוב >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר