ללא עלות

מטפלים בילד עם אוטיזם? חשים שחיקה? טפלו בעצמכם!

התמודדות עם ילד על הרצף האוטיסטי היא אחת המאתגרות והשוחקות ביותר, עבור הורים, מורים ומטפלים, במיוחד כשמדובר בתקופות בהן הלחץ הנפשי, הרגשי והחברתי גדול הרבה יותר. איך מוודאים שהשחיקה הזו לא תפגע בנו, בילד ובמעגל המשפחתי והחברתי שלנו? (הורות, חינוך).

הסרגל – עושים טוב בקהילה (צילום: רחלי וובר; עיצוב: תמר רזאל)

הסרגל – עושים טוב בקהילה / מלכי גולד

מצב חירום, לגמרי לא הזמן לשקוט על השמרים ולחכות שיעבור זעם.

זה בדיוק הזמן לצאת לפעולה ולעשות יותר ממה שאנחנו יכולים בשביל להועיל, לסייע ולהציל. לעשות טוב לעם, לארץ ולקהילה.

זו האמונה שלנו ב"הסרגל" וזה מה שאנחנו עושים תמיד ובמיוחד בימי המלחמה הללו.

נכון, הפעילות השגרתית הופסקה הארכנו את עונת הרישום לקורסים המקצועיים, לימודי האימון הותאמו לתקופה והם מתבצעים באמצעות הזום, גם תהליכים של ליווי הורים ממשיכים להתקיים באותה דרך. אבל בעיקר - אנחנו עסוקים ראשנו ורובנו בעשייה טובה למען הקהילה שלנו.

חרבות ברזל והסרגל

הורים לילדים על הרצף מכירים אותנו כקהילה תומכת שמסייעת ונמצאת כאן בשבילם, לא פלא שהתחילו לזרום אלינו פניות של משפחות שזקוקות לעזרה. כתגובה יצאנו לפעולה תחת הכותרת: ישראל במלחמה – עושים טוב בקהילה.

מבינים יותר מתמיד, ההורים בחזית

בימים של חירום אנחנו מבינים יותר מאי פעם, הורים לילדים על הרצף הם אלו שנמצאים תמיד בחזית בהתמודדות עם האתגרים של הילד. נכון, יש בית ספר ויש מועדוניות, יש פעילות התנדבותית ויש נופשונים, אבל בסופו של דבר הילד נשאר של ההורים והם אלו שצריכים להיות מסוגלים להתמודד אתו. כי אין באמת מעטפת אופטימלית ומלאה שיכולה לספק את הצורך במאת האחוזים. ואם זה כך בשגרה, בחירום פי כמה וכמה.

האם יש להם את הכלים ואת היכולת המנטלית?

בעת חירום ההורים הם אלו שמוצאים את עצמם עם חופשה כפויה ועם ילדים שהשגרה החיונית כל כך עבורם מופרת שוב ושוב. הם אלו שצריכים להתמודד עם כל זה. האם יש להם את הכלים ואת היכולת המנטלית להתמודדות המאתגרת הזו?

איך אפשר לשמור על שפיות בבית?

הורים לילדים על הרצף האוטיסטי זקוקים להרבה מאוד ידע מקצועי כדי לשפר את ההתמודדות בבית, הם צריכים לשפר את היכולת המנטלית שלהם כדי לצלוח את שעות האתגר בהצלחה תוך שמירה על שפיות של עצמם, של בני המשפחה וכל האווירה הסבירה בבית. איך אפשר לעשות את זה?-

שחיקה, זה האויב הגדול שלנו!

מרכז הסרגל הוקם לאחר שזיהינו את האויב הגדול של ההורים והמטפלים – שחיקה.

אנו מגיעים לאתגר עם רצון טוב ועם נכונות, עם אנרגיות והחלטות נהדרות, אבל לאחר זמן מה וכמה כישלונות, אנחנו מתחילים להישחק, המוטיבציה הולכת ופוחתת ואנחנו צוברים עייפות מול ההתמודדות הבלתי אפשרית הזו.

אנחנו חושבים עליכם תמיד, הורים ונטפלים יקרים ורוצים לעזור לכם להתמודד עם השחיקה המאיימת הזו. האם אתם שחוקים? מה אתם יכולים לעשות כדי למנוע שחיקה?

רוצים לדעת אם אתם בכלל חווים שחיקה בגלל האוטיזם? גם לזה דאגנו: כנסו עכשיו לאבחון ללא עלות!

לנוכח מצב המלחמה שנכפה עלינו, השקנו את הקורס הדיגיטלי "גבול היכולת". קורס שעוסק בנושא השחיקה ומניעת שחיקה בהתמודדות של הורים ומטפלים לילדים על הרצף האוטיסטי. בקורס תקבלו ידע, כלים ויכולות שישפרו את ההתמודדות שלכם ויאפשרו לכם לנהל את האוטיזם כמו שהייתם רוצים, למרות הקשיים.

מה מכיל הקורס?

הקורס מחולק לשמונה שיעורי וידאו קצרים והוא מועבר על ידי ליאת שפיר – מנהלת מקצועית במרכז הסרגל, מנחת הורים מוסמכת בהתמחות הורים לילדים על הרצף.

נושאי הקורס:

  1. שחיקה – מה זה בכלל? איך היא מתבטאת בחיים שלנו?
  2. איך אנחנו עלולים להרגיש כשאנחנו שחוקים כהורים ו/או כמטפלים? מה עלולות להיות התוצאות אם לא נטפל בה?
  3. 4 העוגנים לטיפול בשחיקה.
  4. איך מרגישים אחרי הטיפול, הכירו את ההורים שנשחקו אבל הצליחו להחזיר את עצמם לשגרה מבורכת. גלו איך גם אתם יכולים למנוע שחיקה גם כשאתם ממשיכים להתמודד ביום יום עם הילד המיוחד שלכם בבית או בכיתה.

גבול היכולת – קורס דיגיטלי חיוני למצב (ללא עלות!) כנסו עכשיו לאבחון ותוכלו לקבל את הקורס המלא ללא עלות!

הסרגל – עושים טוב בקהילה (צילום: רחלי וובר; עיצוב: תמר רזאל)
הסרגל – עושים טוב בקהילה (צילום: רחלי וובר; עיצוב: תמר רזאל)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר