פפראצי: הרב מרדכי בלוי באמירת תהילים באנדרטת חללי אסון המסוקים

הסערה סביב אנדרטת חללי אסון המסוקים, הביאה למקום את הרב מרדכי בלוי שבא לעשות "תיקון" לחילול השם שנוצר ונעמד במקום לקריאת פרקי תהילים לזכר החללים (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב בלוי באמירת פרקי תהילים (צילום: כיכר השבת)

בשבוע שעבר התחוללה סערה רבתי בכלי התקשורת בישראל בעקבות פרסום תמונות בהם נראו ילדים חרדים כשהם משכשכים במים בבריכת האנדרטה לזכרם של 73 חללי אסון המסוקים ז"ל בצפון הארץ.

רבים מקרב בני משפחות הנספים האשימו את הציבור החרדי בכך שהינו מזלזל ופוגע בזכרם של החללים ורגשותיהם של בני משפחותיהם.

בשעות הצהריים החליט יו"ר משמרת הקודש והחינוך הרב מרדכי (מוטק'ה) בלוי לעשות "תיקון" לחילול ה' שנוצר בשבוע שעבר ולהנציח כראוי את זכרם של ההרוגים ונעמד ליד האנדרטה כשהוא קורא פרקי תהילים ואומר משניות לעילוי נשמתם.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מספר כי נסע יחד עם בני משפחתו לקברו של התנא האלוקי רבין שמעון בר יוחאי במירון בכדי להתפלל לקראת ראש חודש אלול והזמן החדש שבפתח, כאשר בדרך לביתו לקח את בני משפחתו לכמה אתרי תיירות כשבין השאר ניצל את הזמן להתפלל ולומר משניות ופרקי תהילים לזכרם של 73 החללים.

"אמרו כל הזמן שהחרדים בזלזלים בזכרם של חיילי צה"ל שנספו באסון אז הנה אני הרב בלוי מוכיח שזה לא נכון ואני אומר תהילים לזכרם", הוא מספר ל"כיכר השבת".

"מרבית החרדים כבר עזבו את אזורי הנופש בצפון ושבו לביתם לקראת זמן אלול שבפתח", מספר הרב בלוי ומוסיף כי "אני עדיין מסייר פה באזור ונהנה מהאוויר ומיופי הבריאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר