ביבי נתניהו נפרד מגיל שפר; החכי"ם החרדים החרימו

בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו חגגו פרידה מראש הסגל של נתניהו - גיל שפר. בין החוגגים לא תמצאו את הח"כים החרדים, אלו החליטו להחרים "חגיגות שקשורות לממשלת השמד" (אנשים, ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
גיל שפר נפרד מנתניהו, הצהריים (צילום: לע"מ)

החרדים החרימו את הפרידה מגיל שפר: בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו חגגו הצהריים (ראשון) פרידה ממי שהיה ראש הסגל של נתניהו - גיל שפר. לאירוע הוזמנו חברי כנסת, שרים בהווה ובעבר, אך מי שלא הגיעו להשתתף באירוע המיוחד היו אלו חברי הכנסת החרדים שהחליטו להחרים את האירוע.

"אנחנו לא משתתפים בחגיגות שקשורות לממשלת השמד" הסבירו הח"כים החרדים את פשר החלטתם להחרים את האירוע.

ראש הממשלה נתניהו אמר באירוע הפרידה "למדתי להכיר את גיל ויש לו נשמה יתרה. וזה הדבר החשוב ביותר, הרבה תכונות אחרות גם חשובות, אבל בעיניי זה הכי חשוב- יש לך נשמה גיל ואתה שחקן נשמה וככה הרגשנו איתך. הרגשנו שיש מישהו להישען עליו. הרגשתי שאתה מהווה נבחרת שלמה והפעלת נבחרת שלמה על מנת לאפשר לי להניע את המדינה קדימה. הרגישות שלך לאנשים והדאגה לפרטים הקטנים, את זה עשית באחריות ובמיומנות, בהבנת הנשמה של האחרים.

"גם הצלחת בכך שהצוות עובד כצוות עם נשמה, עם אחדות מטרה ונאמנות גדולה" הוסיף נתניהו ואמר: "זו תחושה מופלאה עבור ראש ממשלה. תודה בשם המדינה כי עשינו דברים חשובים גם בביטחון וגם בכלכלה וגם לגבולות, וגם לשווקים, וגם לשחקים וכל הדברים הללו ודברים רבים אחרים התאפשרו כי היה מרחב להניע את הכדור קדימה, אתה נתת את המרחב הזה, ואני אסיר תודה לך. ולכן, כשאתה נפרד מאיתנו, אנחנו לא נפרדים ממך, ואני רוצה לאחל לך שתמשיך לתרום, אני בטוח שתעשה את זה, ותמשיך להפיץ הרבה מאוד גיל סביבך. תודה לך גיל מקרב לב. תודה לך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר