עמירם בן לולו חש כאבים בחזה במהלך בר מצווה בה תיקלט

עמירם בן לולו, תקליטן ושדר רדיו, חש כאבים בחזה במהלך אירוע בר מצווה בו שימח. בן לולו סירב לקביעת כוחות ההצלה כי עליו להתפנות לבית החולים ונשאר עד תום האירוע (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עמירם בן לולו (צילום ארכיון: עזריאל משה, יח"צ)

בשעות הערב המאוחרות של יום חמישי, הגיע עמירם בן לולו, שדרן רדיו "קול ברמה" ותקליטן במקצועו, אל אולם אירועים בעיר רעננה בכדי לשמח את חתן הבר-מצווה אליו הוזמן. זמן מה לאחר תחילת האירוע, חש עמירם כאבים בחזהו.

למקום הוזעקו כוחות ההצלה שקבעו כי עליו להתפנות לבית החולים אך בן לולו סירב והעדיף להמשיך בעבודה. יוסי לחיאני שהיה עד למתרחש, סיפר על כך בשיחה עם "כיכר השבת": "ביום חמישי הוא חש בכאבים בחזה במצב כזה שכל הצד השמאלי משותק, הזמנתי את מתנדבי ההצלה, המתנדבים בדקו אותו והורו לו להתפנות לבית החולים אך הוא סירב ובסיום האירוע נסע בכוחות עצמו למרפאת טרם בבני ברק, שם נבדק וקיבל כדור".

לאירוע המדובר הגיע עמירם כשהוא לא בקו הבריאות. גם ימים קודם לכן הוא חש כאבים עזים בחזה: "כבר שבוע וחצי שהוא מסתובב עם תחושה של כאבים בחזה והוא לא ייחס לזה חשיבות, בשבת - טרם האירוע, הוא הגיע למרפאת טרם שם נאמר לו כי ככל הנראה מדובר בבעיית התקררות. הוא קיבל זריקה והכאבים כמעט עברו לחלוטין".

עמירם בן לולו, אמר הערב (ראשון) ל"כיכר השבת": "אני שמח שזה מאחוריי והכל בסדר, ככה זה כשאתה נותן את הלב לקהל. נפגש חזרה בשידורי הרדיו והרחבות מיד לאחר ל"ג בעומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר