הבחירות לנשיאות: מאיר שטרית שכר ארבעה יועצי תקשורת

ח"כ מאיר שטרית, המתמודד לתפקיד נשיא המדינה, שכר את שירותיהם של ארבעה יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור, ביניהם רועי לחמנוביץ, דובר ש"ס לשעבר וניר חפץ (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מאיר שטרית (צילום: פלאש 90)

לקראת הבחירות לנשיאות המדינה, המועמדים השונים מגבירים את הקמפיין אותו החלו כבר לפני מספר חודשים וכל מועמד עושה את המרב כדי שהקמפיין יהיה הטוב ביותר.

חבר-הכנסת מאיר שטרית שכר את שירותיהם של ארבעה יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור, ביניהם רועי לחמנוביץ, דובר ש"ס לשעבר וניר חפץ ששימש כדוברו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

שטרית נחשב למועמד עם סיכויים קלושים להיכנס לבית הנשיא בירושלים, לאור זאת לא מעט גבות הורמו כיצד הוא שוכר את שירותיהם של לא מעט אנשי יח"צ.

רועי לחמנוביץ אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי מבחינתו הסקרים והערכות באשר לסיכוייו של שטרית להגיע לכס הנשיאות אינם רלוונטיים ולדבריו, יש לכך תימוכין מהבחירות לרבנות הראשית: "לפני לא מעט זמן הציבור בישראל נחשף לקמפיין של בחירות לרבנות הראשית לישראל, שניים התמודדו. האחד היה כל הזמן בתקשורת, היו עליו כתבות, ציטוטים והתבטאויות והאחר שלא היה בכלל בתקשורת, ומי ניצח בסוף? זה שלא היה בתקשורת. לכן אף אחד לא יכול לחזות, בעיקר שייתכן וחלק מהמועמדים שבולטים תקשורתית נשענים על אותו מאגר קולות ולכן להערכתי צפויות להיות הפתעות".

על שטרית עצמו אומר לחמנוביץ כי מדובר באיש עם עשייה גדולה לעומת שאר המועמדים: "ח"כ שטרית הוא אדם שמכהן כבר כ-40 שנה בתור שליח ציבור שמילא תפקידים רבים. אני חושב שמבחינת תכולת הניסיון שהוא מביא לתפקיד היא המגוונת והמתאימה מבין כל המועמדים ובעיקר מעבר לכך שהוא רואה את תקפיד נשיא המדינה כסיום שליחותו הציבורית, זה לא מקפצה לאיזה תפקיד ולכבוד הוא לי לעזור לו".

לפי שעה, השמות הבולטים הם חבר-הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין שכיהן כיו"ר הכנסת עד הכנסת הנוכחית וחבר-הכנסת פואד בנימין בן אליעזר שכיהן בתפקידים רבים.

אנשים נוספים הרואים עצמם מתאימים לתפקיד הם השר סילבן שלום וחברת-הכנסת לשעבר, דליה איציק. חבר-הכנסת, מאיר שטרית, פרופ' דן שכטמן ונשיאת מועצת העיתונות, השופטת דליה דורנר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר