בדרך לכלא: שולה זקן עלתה לקברי צדיקים בצון הארץ

עדת המדינה שולה זקן הצפוייה להיכנס בעוד מספר חודשים לכלא לרצות את עונשה, יצאה למסע בקברי הצדיקים בצפון הארץ, בין היתר, התפללה בקבר רבי מאיר בעל הנס (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
שולה זקן (צילום: פלאש 90)

בדרך לכלא עולים לקברי צדיקים: שולה זקן, מי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הפכה לעדת מדינה נגדו וצפויה להיכנס בעוד מספר חודשים לכלא, הגיעה הצהריים (שלישי) להתפלל בקברו של רבי מאיר בעל הנס.

מאז נפתח משפט הולילנד נוהגת הגב' שולה זקן לפקוד את קברי הצדיקים כדוגמת 'שמעון הצדיק' בירושלים, גם ביום שהשופט דוד רוזן קיבל את עסקת הטיעון מולה היא יצאה מבית המשפט לציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

הצהריים, היא יצאה לסיור קברי צדיקים בצפון ובין היתר נכנסה להתפלל על ציונו של התנא רבי מאיר בעל הנס בטבריה, וכן על קברו של הרמב"ם.

כזכור, לפני כשבועיים שופט בית משפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן קיבל את הסדר הטיעון עם שולה זקן וגזר עליה 11 חודשי מאסר בלבד אותם תרצה ב-1 בספטמבר. בנוסף נגזרו עליה שנתיים וחודש מאסר על תנאי, 25 אלף שקל קנס וחילוט של 75 אלף שקל.

בפתח הדיון אמר רוזן כי "העונש המוצע אינו עומד ואינו יכול לעמוד במתחמי הענישה" והוסיף כי זקן "פעלה בבוגדנות ונטלה כספים לאורך שנים". השופט רוזן הוסיף ואמר כי "היא עזרה לאולמרט כשותפה פעילה בפשע. אולמרט נעזר בה לבצע פשעים. היא פעלה מתוך חמדנות".

בסיומו של הדיון הכריע השופט כי הוא מקבל את הסדר הטיעון וקבע כי היא תרצה 11 חודשי מאסר בפועל, שנתיים וחודש על תנאי, 25 אלף שקל קנס וחילוט של 75 אלף שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות