נתי לסרי מתמגן

נתי לסרי מתמגן ועולה על סגווי, יעקב מרגי באילת, משה חבושה על אופניים, נהרי פוגש באקראי במזוז, הראשל"צ חנך את "בית מרן", ועופר לוי מגדל זקן • הפיסטוקים (ברנז'ה)

אפרים גלעד | כיכר השבת |
נתי לסרי (צילומים: יום ליום)

* יו"ר ש"ס בעיר ירושלים, העונה לשם נתי לסרי, החליט לפנק את עצמו בסיור בעיר דוד. הוא מיגן את עצמו כיאות עם מגני ברכיים, ועם קסדה על הראש הוא עלה על סגווי דו גלגלי, והצטרף לסיור בעיר דוד. העיניים של המדור מיהרו להצטייד במגיני אוזניים, והספיקו לתעד את היו"ר על גלגלים.

* ואם חיפשתם את ח"כ יעקב מרגי מש"ס, ולא ממש מצאתם אותו, המדור חיפש אותו בשבילכם, ומצא אותו בסוף העולם שמאלה, אי שם בעיר הדרומית אילת, כשהוא משתתף בפאנל בנושא השוויון בנטל. המארחים: לשכת עורכי הדין, שעורכים מידי שנה כנס שנתי.

* אהוב המדור, ומי שנתקע למדור לא פעם ולא פעמים עם הסליל של הקסטה בטיפ, החזן משה חבושה, נצפה השבוע צמוד לשוק הירושלמי המפורסם מחנה יהודה, כשהוא בדיוק מסיים את הקניות, ועולה על האופניים החשמליות החדשות שרכש, הכוללות מנוע צמוד, וארגז תנובה מפנק. העיניים של המדור מיהרו להכניס פילים חדשים למצלמה ולתעד.

* מאות בחורי ישיבות, ובראשם עשרות תלמידי ישיבת חזון עובדיה, גדשו בסופ"ש האחרון את שדה התעופה בנתב"ג, ופצחו בשירה כשהראשון לציון והרב הראשי לישראל ירד מכבש המסוק. הגאון רבי יצחק יוסף, ברך אותם בחום, והפציר בהם שיחזרו לספסלי בית המדרש, ושחלילה לא יבטלו לימוד תורה בגללו.

* המדור שלא אוהב לעשות קניות במיוחד, תמיד לומד מוסר השכל מח"כ משולם נהרי, ומצטרף אליו לסופר בכדי ללמוד איך בוחרים חלקי עוף טרי. השבוע הוא הצטרף אליו לסופר השכונתי בגבעת שאול, ופתאום גילה לפתע שגם היועץ המשפטי לשעבר של הממשלה, העונה לשם מני מזוז, מחכה באותו תור. בשורה התחתונה: משולם נותן טיפים למני היכן כדאי לקנות, ואיפה יש את המבצעים הכי שווים. רמז: בשוק הבוכרים. כנראה.

* יו"ר ש"ס אריה דרעי, הגיע בימים האחרונים לבקר במעונו של חבר מועצת חכמי התורה וראש כולל תורה וחיים, הגאון רבי שמעון בעדני, ולהתייעץ עמו בענייני השעה. עיני המדור עמדו בתור לקבל ברכה, ומיהרו לתעד.

* אלפי בני תורה הצטופפו להם בעיר ללא הפסקה תל אביב, בכדי להשתתף בכנס בני התורה, לחיזוק התורה בעיר החופשית. על הארגון: חבר מועצת העיר נתן אלנתן. שימח את הקהל: הפייטן יחיאל נהרי. הרביצו תורה ומוסר בקהל: הראש"ל, הגר"מ לאו, ורבנים נוספים.

* ומיד לאחר שחזר ממיאמי, הגיע הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף, לעיר הנמל אשדוד, בכדי להשתתף בחנוכת "בית מרן" בעיר, ביוזמתו של איש החסד והמוזיקה אברהם בן ישראל. ויש גם תמונה.

* לאחר שבשנים האחרונות הוא התחזק יותר ויותר, ואף החל לגדל את זקנו, הזמר עופר לוי הגיע השבוע לביקור בכנסת ישראל, ולא פספס תמונה עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, ואף עשה לו סלסול קטן. המדור לחץ על הפלאש, ומיהר לתעד.

* וכמה ימים לפני כן, אותו זמר תרם ספר תורה מהודר, והזמין את הראש"ל לכתוב אות בספר התורה, בביתו של הרב שמש מנחלאות. המדור החזיק את הקולמוס, ותיעד.

* פינת המזל"טים: לראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, לרגל הולדת הנכד, בן לבנו נתנאל. לרב יעקב אשכנזי מבני ברק, לרגל נישואי הבן בשעה טובה. לישורון תורג'מן להולדת הבן. לרב אלון פרץ מבני ברק, לרגל נישואי הבת בשעטו"מ. לסגן ראש העיר אלעד, צוריאל קריספל, לרגל סגירת התנאים לבתו אמש, עם בנו של הרב בנימין עזרא, מחברי הנהלת ארגון בית לחם יהודה בבני ברק. ירבו שמחות בישראל. שבת שלום וחג שמח.

נתי לסרי ממוגן
משה חבושה והאופניים
הראשל"צ חוזר לארץ
נהרי פוגש את מזוז
דרעי אצל הגר"ש בעדני
יחיאל נהרי בכנס בני תורה
הראשל"צ חונך את בית מרן
עופר לוי עם אריה דרעי
הראשל"צ כותב אות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר