אברהם פרסטר מכחיש את השמועות בווטסאפ: איני מלשין למס הכנסה

לאחרונה התפרסמו שמועות על העיתונאי החרדי לשעבר אברהם פרסטר בהן נטען כי הוא מלשן של מס הכנסה, כעת הוא מכחיש זאת ומאיים לתבוע את מפיצי השמועות (אנשים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

העיתונאי החרדי לשעבר אברהם פרסטר מגיב לשמועות ברשתות החברתיות וטעון: מעולם לא הלשנתי למס הכנסה.

בשבועות האחרונים התפרסמו ברשתות החברתיות במגזר החרדי תמונות של העיתונאי החרדי לשעבר אברהם פרסטר וכן פרסומים על מצבו האישי והכלכלי כמו על תחום עיסוקיו.

התמונות הופצו בפייסבוק ובווטסאפ וגרמו לגל של שמועות שהטריד את מנוחתו, בהם נטען בירת היתר כי הוא מתקשר לבעלי עסקים חרדים כדי להלשין עליהם למס הכנסה.

הבוקר (רביעי) בוחר פרסטר לפרסם הבהרה חד משמעית בה הוא מאיים לתבוע את אותם המוציאים דיבתו רעה.

"השמועות שנפוצו בקבוצות הווטצאפ אודות עיסוקיי כחוקר סמוי ברשות המיסים הינן שקר גמור", כותב פרסטר, "מעולם לא עבדתי ברשות המיסים ומעולם לא הוצעה לי עבודה כנ"ל".

"כל תיאורי הווטצאפ אודות שיחות 'כביכול' שניהלתי עם בעלי עסקים ונותני שירות - בדויות ושקריות", מוסיף פרסטר, "גם השמועות אודות הצטרפותי לתוכניות ריאלטי למיניהן או למינויי כדובר בתנועות פוליטיות כאלו ואחרות - הינן שקר גמור (כנ"ל תמונות מעובדות וכו')".

לדבריו, "לא הרעותי ולא הזקתי לאיש, מעולם לא הייתי חבר בקבוצת ווטצאפ כלשהי, לעת הזאת אין לי קצה קצהו של מושג מי עומד מאחורי פרסום הדברים".

אברהם פרסטר (צילום: שלומי כהן)

"היות וברצוני להגיש בפני בית דין תביעת נזיקין בגין הוצאת שם רע והפצת שקרים, אם יש ביד מאן דהוא מידע אודות מפיצי השמועות, אודה לו אם ישלח לי", מבקש פרסטר ומוסיף כי "כבכל השנים הנני ממשיך לעסוק בסיוע ורווחה לילדים נטושים בישראל".

לסיום מבהיר פרסטר: "הנני מקפיד קפידא רבה על מפיצי השמועות השקריות והתמונות המעובדות, שבאפשרותן לפגוע בי ובתשעת צאצאיי שיחי'. אני תפילה כי יקויים בנו מאמר החכם מכל האדם 'אלקים יבקש את הנרדף' (קהלת ג', טו)". על החתום: אברהם יוסף פרסטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר