בן בכור נולד לאסיר יפן לשעבר הרב יעקב יוסף גרינוולד

בן בכור נולד הבוקר לאסיר יפן לשעבר הרב יעקב יוסף גרינוולד ששהה בכלא היפני מספר שנים לאחר שהואשם בעבירות של הברחת חומרים אסורים לתוך המדינה (ברנז'ה, אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

שמחה גדולה במשפחת גרינוולד: בן בכור נולד הבוקר (שני) בשעה טובה לאסיר יפן לשעבר הרב יעקב יוסף גרינוולד ששהה בכלא היפני מספר שנים לאחר שהואשם בעבירות של הברחה של חומרים אסורים דבר הנוגד את חוקי המדינה.

הבשורה המשמחת הינה כפולה ומכופלת זאת משום שחמיו של גרינוולד, הוא העסקן ר' יהודה (יודל) יאקאב שפעל במשך כל תקופת מאסרו ללא לאות על מנת לשחררו יחד עם חבריו האחרים שנעצרו באותה פרשה כאובה.

במסגרת זו נסע יאקאב מספר פעמים במהלך אותה תקופת מאסרם ליפן זאת על מנת ולעקוב מקרוב אחר תהליך המשפט ועמד בקשר הדוק עם מיטב עורכי הדין בכדי לגרום לשחרורם המהיר לחופשי.

גרינוולד הינו אחרון האסירים שהשתחרר לבסוף ומיד לאחר ששב ללימודיו בישיבה הציע הגאון החיד"ו וויס שהיה אף הוא מעורב במאמצי השחרור את השידוך המדובר שאכן יצא אל הפועל לתפארת המשפחות.

כעת נצר חדש נולד למשפחת אסירי יפן. "מי היה מאמין", מתאר מקורב למשפחות, "שבאותם ימים כאשר העסקן הרב יאקאב ביקר בכלא החשוך את יעקב גרינוולד ודאג לשחררו שיבוא יום והשניים יעמדו יחד בברית משותפת לבנם-נכדם המשותף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר