תיעוד: מאות בשבת גיבוש של מתנדבי הצלה גוש דן

מאות מתנדבים של הצלה גוש דן לקחו חלק בשבת גיבוש מיוחדת בנצרת. ח"כ משה גפני תקף את לפיד ושוחח על ההסכם הקואליציוני שחתם יממה קודם לכן עם נתניהו. צפו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאות מתנדבים של ארגון "הצלה גוש דן" ומד"א השתתפו בשבת גיבוש מיוחדת שנערכה במלון פלאזה בנצרת.

במהלך השבת תקף חבר הכנסת משה גפני את שר האוצר לשעבר יאיר לפיד ושוחח על ההסכם הקואליציוני עליו חתם יממה קודם לכן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"בקרוב, עם כינון הממשלה החדשה, כל בית בישראל יחוש את השינוי המבורך" אמר גפני והרחיב בדבריו על הקשיים והנסיונות של שומרי התורה והמצוות בשנים האחרונות.

"אנו בבחינת אין בעל הנס מכיר בניסו. כאשר במהלך כל הקדנציה של הממשלה האחרונה, ניסו אותם לוחמי הדת בכל דרך להלחם בכל דבר שנודף ממנו ריח של יהדות. ובסייעתא דשמיא הצליחו נציגי הציבור החרדים מהאופוזיציה להדוף חלק גדול מהגזירות, ולסיום כהונת הממשלה הקודמת".

השתתפו עוד: רב מערב בני ברק ורב הארגון הרב שמואל אליעזר שטרן, מזכ"ל דגל התורה יעקב אשר, ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו, יו"ר ארגון עזר מציון חנייה צולק, יו"ר הארגון אושי שלומוביץ ומנכ"ל מד"א אלי בין.

אשר שלומוביץ מנכ"ל הארגון בישר למתנדבי הארגון שהחל משבת הבאה תחודש עבודתו של גוי שבת, שיחזיר את מתנדבי "הצלה", תורני השבת, מאירוע חירום לביתם.

שלומוביץ ציין כי הרב שטרן רב הארגון, קרא להנהלת הארגון והפציר בהם לעשות ככל שביכולתם על מנת שדבר זה יחזור למתכונתו כבעבר. כאשר דבר זה היה בנפשו של מרן פוסק הדור בעל "השבט הלוי" זצ"ל.

מזכ"ל דגל התורה יעקב אשר, עמד בדבריו על אותם המנסים בכל דרך "לחנך" את הציבור החרדי, כאשר רק בציבור החרדי קיימים מגוון ארגוני חסד בכל תחום כמו ארגון "הצלה גוש דן" המושיטים יד לכל פונה מבלי לבדוק בציציותיו ובאורחות חייו.

עוד סיפר אשר, שאמר פעם לשי פירון שכאשר ילד בן 4 חרדי מקבל סוכריה מאדם זר, הוא ילך לפינה מבלי לפגוע באותו אדם ויזרוק את הסוכרייה, מחשש שזה ללא כשרות מספקת. וזאת ראיה עד כמה דרכינו ואורחות חיינו מושרשים הם בנפשינו ולא יצלחו הדרכים והניסיונות לשנותם.

במהלך השבת חנניה צ׳ולק יו"ר "עזר מציון" העביר שיעור לנשות מתנדבי 'הצלה גוש דן', בנושא חינוך ילדים ועל הזכות הגדולה שהיא מנת חלקה של כל אישה השולחת את בעלה לעסוק בצרכי הכלל, ועל אחת כמה וכמה בדברים הנוגעים להצלת נפשות.

בסעודה שלישית נשא דברים צ׳ולק בפני מתנדבי הארגון, ועמד בדבריו על הזכות של מתנדבי הצלה גוש דן שבראשם עומד רב הארגון, הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א כאשר כל חפצו הוא הצלת נפשות תוך הקפדה על קוצו של יו"ד בדקדוק ההלכה בהמשך דרכו וחפצו של מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר