אביב גפן: הכללתי את הדתיים כאלימים מתוך בורות

הזמר אביב גפן נשאל בראיון שהעניק בסוף השבוע מה היה משנה בהתנהלותו לאורך השנים, והשיב: "אמרתי שדתיים אלימים ועשיתי את ההכללה הזו מתוך בורות... יש לי הרבה חברים דתיים" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: משה שי, פלאש 90)

חוזר בתשובה? בראיון שהעניק בסוף השבוע הזמר אביב גפן, הוא הביע חרטה על הכללות שעשה בעבר כנגד המגזר הדתי. "אמרתי שדתיים אלימים ועשיתי את ההכללה הזו מתוך בורות" אמר גפן בראיון לעמי פרידמן באתר ynet.

הזמר נשאל על ידי המראיין מה היה משנה בהתנהלותו מאז שפרץ לתודעה הישראלית בגיל 17. גפן השיב: "הייתי משנה אולי כמה טקסטים שלי מהעבר. נגיד כאלה שהכללתי בהם אוכלוסיות. אמרתי שדתיים אלימים ועשיתי את ההכללה הזו מתוך בורות. היום הייתי אומר את זה אחרת לגמרי".

"כשאתה צעיר יש גם פלוסים בבוסריות, אבל יש בה גם סוג של בורות, תום, טיפשות וניסיון להרשים. יש לי הרבה חברים דתיים וחבל שמילה אחת בעצם פוגעת בשיר..."

יצויין, כי בשנים האחרונות הפך גפן שנחשב בעבר כאנרכיסט וכאחד מהסמלים החילונים הבולטים ל"חינוכי ונחמד", כפי שהגדירה אותו בעבר הרבנית ימימה מזרחי.

לפני מספר שנים, אמר גפן למתמודדת דתייה בתכנית הריאליטי "The Voice": "את רואה משהו שאני לא רואה. אני כן יהודי, יש לי אמא שלמדה בבית ספר דתי, אני קרוב לזה אני מדבר על זה. מכיר את התנ"ך ואת התורה, מחכה לרגע שתהיה לי איזושהי הארה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר