מקוריות חיפאית

צפו: התחפושת של בנות כתבי "יתד נאמן"

תהילה אליוביץ, אורית ויינר ואביטל זיסמן, בנותיהם של עורכי וכתבי "יתד נאמן" המתגוררים בחיפה, התחפשו לעיתונאיות במטרה לבדוק האם התקשורת חיובית או שלילית באשר למאבקים בחיפה (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

המאבק הציבורי והפוליטי בין ראש עיריית חיפה יונה יהב לנציגי הציבור החרדי ובראשם נציג "דגל התורה" מיכי אלפר מגיעה ככל הנראה גם לתחפושות הילדים.

עסקני הציבור הליטאי טוענים לקיפוח ולהדרה תקציבית בנושאים שונים וכעת בא לידי ביטוי הדבר בתחפושת של שלוש בנות "בית יעקב", בנות דודות, שבחרו להמחיש זאת בחג הפורים.

הבנות, תלמידות בית הספר "בית יעקב" חיפה יצאו הבוקר בתחפושת בלתי שגרתית תחת הכותרת "תקשורת חיובית ואמיתית" על ההתפתחות ומאידך המצוקה בחוסר הכיתות לשנה הקרובה.

הבנות תהילה אליוביץ, אורית ויינר ואביטל זיסמן, בנותיהם של עורכי וכתבי "יתד נאמן" אחזו בידיהן גליון עיתון "יתד נאמן" במהדורה מיוחדת עם כתבת שער על כך שהתחפשו לעיתונאיות במטרה לבדוק האם התקשורת חיובית או שלילית.

הבנות מספרות על המאמצים והליווי של חבר מועצת העיר חיפה מרדכי אלפר, על הפעילויות החינוכיות הרבות, ואת ה'סקר' של שביעות רצון ההורים והתלמידות מההנהלה ומתיפקודה.

"היוזמה", כך אומרים בעיר, "הגיעה לאור פרסומים שונים שיצאו באחרונה לאחר ביקור בבית הספר ובהם הציגו 'דאגות כנות' ו'חנוכת כיתה' ועוד מצגי שווא, כעת התלמידות שהפיקו 'עיתון דמה' מציגות את המצב מקרב נקודת המבט של ההורים והתלמידות יחד עם ההנהלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר