הדומיין לא חודש

האתר של השרה מירי רגב הפך לבדיחה

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, לא חידשה את התשלום על הדומיין של האתר שלה, היה מי ששם לכך לב והפך אותו לאתר עם "משחק" הלועג לדמותה עם ספר של אנטון צ'כוב (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך האתר של מירי רגב)

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, רגילה שלועגים לה במקומות רבים אך היא משדרת עצמה וממשיכה בפעילותה לשינוי מפת התרבות בישראל, אלא שהפעם גם האתר האישי שלה נפל קורבן ללעג נגדה.

מתברר כי השרה שכחה או בחרה שלא לחדש את רכישת הדומיין שלה (miri-regev.com), היה מי ששם לב לכך ורכש אותו כשהוא מציב שם משחק הלועג לדמותה של מירי רגב.

במשחק נראה ספר של הסופר אנטון צ'כוב וכאשר מקרבים אותו באמצעות העכבר לדמותה של מירי רגב היא "בורחת" ממנו כמו מאש.

ההשראה ל"משחק" הוא קטע מראיון של רגב לפני כשנתיים בישראל היום בו התייחסה לכך שמעולם לא קראה צ'כוב.

"היום אני עוברת את זה בקלות. התחזקתי. אני כל כך מאמינה בדרך שלי, שלא מעניין אותי מה יגידו. זה לא יפיל אותי. הסביבה לא תקבע מי אני. אני, מירי רגב סיבוני מקריית גת, הבת של פליקס ומרסל סיבוני, מעולם לא קראתי צ'כוב, לא הלכתי כמעט להצגות בילדותי, האזנתי לג'ו עמר ולשירים ספרדיים, ואני לא פחות תרבותית מכל צרכני התרבות המערבית. אתם לא תכתיבו לי מה נכון ומה לא נכון", אמרה רגב ועוררה את זעמם של "אבירי התרבות" הישראלים.

מאחורי ה"משחק" עומד בלוג בשם "אני לקבל יכול פלאפל" בו חמישה ישראלים יוצרים "ממים" בעברית. בעמוד הפייסבוק של רגב ישנה עדיין, נכון לעת כתיבת שורות אלו, הפניה לאתר הישן.

תגובתה של השרה לא נמסרה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר