הבת של הסמנכ"ל

לפני הבת-מצווה החליטה להתחזק; אביה, אורן הלמן: "אני גאה בה"

בתו של סמנכ"ל חברת החשמל, תחגוג בת מצווה בעוד שבועיים, והיא החליטה להתחזק בשמירת מצוות • האב ל'כיכר': "אף אחד מאיתנו לא דיבר איתה על זה. אני אבא גאה" (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אורן ושירה הלמן (צילום: באדיבות המשפחה)

מרגש: ‏אורן הלמן, סמנכ"ל חברת החשמל פרסם היום (ראשון) כי בתו שירה שחוגגת בעוד כשבועיים בת מצווה החליטה להתחזק ולקבל על עצמה מצוות.

‏"שירה, הבת שלי, חוגגת בת מצווה עוד שבועיים", צייץ אורן הלמן בטוויטר, "היא החליטה להתחיל לצום ביום כיפור, להפריד בין בשר חלב ולשמור פער שעות בין אכילת בשר לחלב".

"אף אחד מאיתנו לא דיבר איתה על זה, וזו יוזמה שלה. אני אבא גאה בבת שלי, שגאה ביהדות ובמסורת ובמורשת שלה", צייץ לסיום בהתרגשות.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר אורן הלמן: "שירה היא גאווה גדולה. היא החליטה, בעצמה, לפני כמה חודשים להפריד בשר וחלב. לקראת בת מצווה שלה, שתתקיים בעוד כשבועיים, היא דיברה איתנו ואמרה שחשוב לה לצום ביום הכיפורים ולשמור פרק זמן בין בשר לחלב. היא אוכלת כשר, גם בפסח (כמונו כמובן)".

אורן ושירה הלמן

האב הוסיף לסיום: "ההערכה הגדולה שלי אליה, היא בגלל העובדה שזו ההחלטה הפרטית שלה. לא ביקשנו ממנה, לא לחצנו עליה. היא החליטה לבד. את היהדות שלה, היא בוחרת בעצמה. זה מרגש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר