חשד: סטודנט למשפטים מהאוניברסיטה העברית זייף ציונים

סטודנט מהפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית חשוד כי זייף את גיליון הציונים שלו ככל הנראה בשביל להתקבל להתמחות במשרד יוקרתי. הוא שוחרר בתנאים מגבילים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

במהלך סוף השבוע האחרון נעצר סטודנט למשפטים מהאוניברסיטה העברית, וזאת בחשד כי זייף את גיליון הציונים שלו ככל הנראה בשביל להתקבל להתמחות במשרד יוקרתי.

לפני מספר ימים, כך לפי הדיווח באתר המקומי של "ידיעות תקשורת", הסטודנט שוחח טלפונית עם הנהלת האוניברסיטה, וטען כי ציוניו גבוהים מאלה שמפורסמים באתר האינטרנט של הפקולטה, בדיקה שנערכה העלתה כי אכן ישנו הבדל בין הציונים שמופיעים באתר ובין הציונים שמופיעים בהנהלה.

אולם הנהלת האוניברסיטה ביקשה לבדוק את הדבר פעם נוספת, ואז עלה חשד כי יתכן והציונים זוייפו. פניה למשטרה הביאה לבדיקה של יחידת ההונאה, הסטודנט שזומן לחקירה הכחיש את החשדות כי זייף את הציונים.

במקביל, בוצעה פשיטה על בית הוריו של הסטודנט, בניסיון לאתר את המחשבים שלו, הוא שוחרר בתנאים מגבילים והמחשבים שבבעלותו נמצאים בבדיקה.

בעברית אמרו: "האוניברסיטה העברית הגישה תלונה במשטרה כנגד סטודנט בעוון זיוף ציונים ומסמכים. כמו כן, העניין נמצא בחקירה פנימית של האוניברסיטה ובחקירה פלילית של מפלג ההונאה של משטרת ישראל במחוז ירושלים. יש לציין כי האוניברסיטה מוקיעה מעשים כאלה ורואה את האירוע בחומרה רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר