ערוץ 10 חשף הקלטות נוספות: אולמרט האשים את ברק בשוחד

בהקלטות נוספות שפורסמו בחדשות 10 נשמע ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מאשים את אהוד ברק בנטילת שוחד של מיליוני דולרים "הוא מטורף, הכל מתוך קנאה" (משפט, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שר הביטחון לשעבר אהוד ברק (צילום: דוד ועקנין, פלאש 90)

הקלטות חדשות שפורסמו בערוץ 10 משיחות שקיים ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט עם ראש לשכתו לשעבר שולה זקן, מעלות כי ראש הממשלה לשעבר האשים את שר הביטחון בממשלתו אהוד ברק בנטילת שוחד של מיליוני דולרים.

מתוך ההקלטות החדשות שפורסמו ואינן תחת צו איסור פרסום:

אולמרט: את יודעת שברק ביקש את האאודי A8, את יודעת למה.

זקן: נו.

אולמרט: כי לי יש אאודי, 12 צילינדרים, שישה ליטרים. מכונית של חמישה טון טנק, אבל תשמעי מכונית, טלווזיה בפנים, טלוויזיה דיגיטלית מכל הכיוונים, המכונית יותר גדולה ממרצדס.

זקן: אאודי זה משהו.

אולמרט: הוא רק מתוך קנאה, רק מתוך קנאה שאני נוסע באאודי A8, אז המטורף הזה רצה. אבל הוא יגמור בבית סוהר. תזכרי מה שאני אומר לך שולה.

זקן: אני יודעת? כולם ישלמו, לא רק הוא.

אולמרט: היה אצלי ראש המוסד...כולם באים אלי... הוא לוקח שוחד במיליונים ובעשרות מיליונים. אין עסקת נשק שישראל עושה. כולם מדברים על זה.

זקן: איפה הכסף?

אולמרט: הוא מחביא אותו....בשווייץ או באיזשהו...משרד עורכי דין וכו' הוא מעביר את זה לחברה שבה שמו של ברק לא מופיע.

בתגובה לפרסום ההקלטות בחדשות 10 אמר שר הביטחון לשעבר אהוד ברק: "אין לכך שום שום שחר. זוהי איוולת שאינה ראויה לתגובה ובטח בימים אלו. אין תופסים אדם בשעת צער".

צוות ההגנה של אולמרט הגיב כי: "מדובר בתוכן הנמצא בהקלטה שהיא תחת צו איסור פרסום של בית המשפט העליון, ולפיכך אנו מנועים מלהתייחס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר