ירושלים בוערת: שלושה ערבים הפרו את הסדר ונעצרו

יממה סוערת עברה על ירושלים בשורת תקריות בהן פורעים ערבים יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר כוח משטרה וכן לעבר הרכבת הקלה. בחסדי שמים לא היו נפגעים, 3 נעצרו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

יממה סוערת עברה על ירושלים בשורת תקריות בהן פורעים ערבים תושבי מזרח ירושלים יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר כוח משטרה שפעל במזרח ירושלים וכן לעבר הרכבת הקלה בשעה שבה היו עשרות נוסעים. בחסדי שמים לא היו נפגעים.

בשני האירועים הראשונים של יידוי אבנים לעבר הרכבת הקלה בציר בית חנינה, נגרם נזק קל לרכבת שהמשיכה בנסיעתה. צוותי הצלה שחשו למקום דיווחו כי לא היו נפגעים בתקריות.

במקרה השלישי שהתרחש במוצאי שבת, פורעים ערבים יידו אבנים לעבר הרכבת הקלה, גם הפעם בעת נסיעתה בציר בית חנינה. על פי הדיווח של משטרת מחוז ירושלים, נזק קל נגרם לרכבת וגם כאן בנס לא היו נפגעים.

במשטרת מחוז ירושלים ציינו כי עצרו שני תושבי שועפט בחשד למעורבות ביידוי האבנים באותם מקרים שהתרחשו בתוך יום אחד בלבד.

הלילה המהומות לא פסקו וצעירים ערבים השליכו אבנים לעבר כוח משטרה ומשמר הגבול בשכונת אבו-טור בירושלים. באירוע המדובר נעצר נער פלסטיני, תושב השכונה.

לאחר מכן נאלצו שוטרי מחוז ירושלים להתמודד עם אירוע נוסף של הפרות סדר, הפעם ברובע המוסלמי בעיר העתיקה. ערבים יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר כוח משטרה ולוחמי משמר הגבול. הכוח פיזר את המתפרעים תוך שימוש באמצעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר