התקבל ערעור המדינה: שלומי לחיאני ירצה 8 חודשי מאסר

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את ערעור המדינה על גזר דינו של ראש העיר בת ים לשעבר שלומי לחיאני, וקבע כי הוא ירצה 8 חודשי מאסר בפועל ולא 6 חודשי עבודות (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מחמירים: בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את עירעור המדינה על גזר דינו של שלומי לחיאני, והחמיר בעונשו - הוא ישלח לשמונה חודשי מאסר בפועל.

בכך, ביטל בית המשפט את גזר דינו של שופט בית משפט השלום בתל אביב, בני שגיא, שגזר על לחיאני לפני כחצי שנה, עונש של חצי שנת מאסר שירוצו בעבודות שירות וקנס של 250,000 שקל.

כזכור, המדינה ערערה על גזר הדין, וטענה כי האינטרס הציבורי מחייב שנת מאסר. "ההשתת קנס על אדם שהתהדר לאורך כל הדרך שהוא בעל מיליונים. 250 אלף שקל על שלוש עבירות של הפרת אמונים חריפות מעביר מסר שגוי לכל עובדי הציבור שמותר לעשות עבירה, צריך להיזהר שלא יקראו לה שוחד ועולם כמנהגו נוהג. זה מסר הפוך למסר שבית המשפט צריך להעביר".

כעת קיבל בית המשפט המחוזי את טענות המדינה והחמיר את העונש לשמונה חודשי מאסר בפועל.

לחיאני הגיב על גזר הדין ואמר, "מה שה' עושה לטובה, צר לי שנגררנו לערעור, אני לא מצטער על עסקת הטיעון".

לחיאני, שכיהן כראש העיר בת ים במשך כעשור, הורשע בשלוש עבירות של הפרת אמונים. התביעה במשפטו דרשה מבית המשפט להטיל עליו עונש מאסר בפועל.

במהלך הטיעונים לעונש דרשה הפרקליטות להשית על לחיאני שנת מאסר בפועל, מנגד, פרקליטיו ביקשו לשלוח אותו לעבודות שירות.

לפני כחצי שנה אישר בית המשפט הסדר טיעון שנחתם עם לחיאני בו הודה בשלושה סעיפים של הפרת אמונים בתמורה למחיקת האישומים נגדו על לקיחת שוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר