הפיגוע ברכבת הקלה

המחבל בן ה-14: "רציתי לרצוח יהודים כנקמה על הרג בן דודי"

בית המשפט השלום בירושלים האריך בשבוע את מעצרו של המחבל בן ה-14 מועאוויה עלקם שביצע את פיגוע הדקירה ברכבת הקלה. המחבל הודה: "רציתי לרצוח יהודים כנקמה על הרג בן דודי" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רגע הפיגוע (צילום: מצלמות האבטחה)

בית המשפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי), בשבעה ימים את מעצרו של המחבל מועאוויה עלקם בן ה-14 שביצע עם בן דודו אתמול את פיגוע הדקירה ברכבת הקלה בפסגת זאב.

במהלך המשפט הודה המחבל כי תכנן ורצה לרצוח יהודים, כנקמה על הרג בן דודו המחבל מוחמד עלי שביצע פיגוע בשער שכם בו נדקרו שלושה שוטרי מג"ב.

תיעוד דרמטי: רגע פיגוע הדקירה ברכבת הקלה

בן דודו בן ה-11, שביצע את הפיגוע יחד איתו ונורה על ידי מאבטח הרכבת שנדקר, עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם ומצבו מוגדר קשה

עו"ד מאזן איוב, פרקליטו של הנער, אמר בבית המשפט: "הוא לוקח אחריות מלאה על האירוע. מעצרו הוארך בשבעה ימים ולא נוסיף מעבר לזה".

בן דודם של המחבלים אמר: "הם שני ילדים קטנים. אם הם אכן עשו זאת, הרי שאנחנו לא ידענו שום דבר בנוגע לכוונה שלהם לבצע פיגוע, אם אכן הייתה כוונה כזאת. הם ילדים והם לא דיברו על רצון לבצע פיגוע או על האינתיפאדה, אבל אנחנו כן מתכוונים לבדוק את הפייסבוק שלהם כדי לנסות ולהבין מה עבר עליהם".

עלקם ובן דודו הגיעו לרכבת הקלה ברחוב יקותיאל אדם בפסגת זאב, שלפו סכין ודקרו את המאבטח שנפצע באורח קל, הוא שלף את נשקו ירה לעברם וניטרל אותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר