המאבק בפשיעה

נתפסה מחרטה שייצרה נשק ומטבעות מזויפים

המשטרה תפסה במהלך פעילות מבצעית במחסן בכפר עראבה נעצר יאמן חלו נאסר בעת שייצר במקום מטבעות כסף מזויפים וחלקי נשק. כתב אישום הוגש נגדו אתמול (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

לפני שבועיים בפעילות יזומה שביצעו שוטרי משטרת ישראל כחלק מלחימה בתופעת השימוש, אחזקה, ייצור וסחר באמצעי לחימה. בחיפוש שבוצע במחסן בכפר עראבה נעצר יאמן חלו נאסר בעת שייצר במקום מטבעות כסף מזויפים וחלקי נשק. אתמול (ה') הוגש כנגדו על ידי פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבימ"ש מחוזי חיפה.

מעובדות כתב האישום עולה כי הנאשם החזיק בסמוך לביתו מחסן אשר שימש אותו כעסק של מוסך לטיפולי כלי רכב ובו החזיק מחרטה לעיבוד מתכות. מחודש נובמבר 2016 ועד ליום מעצרו החליט הנאשם לייצר מטבעות מזויפים בשווי ₪10, אקדח או כלי נשק אחר.

לצורך זיוף המטבעות ייצר הנאשם באמצעות המחרטה תבניות מתכת המותאמות לייצור מטבעות ואף החזיק חומרי גלם לטובת זיוף המטבעות.

במהלך התקופה שהוזכרה ייצר הנאשם לפחות 15 מטבעות בשווי ₪10 בנוסף החזיק הנאשם קנה רובה M-16 אותו ניסר וקיצר על מנת להתאימו לאקדח מאולתר.

עם הגעת השוטרים למחסן המדובר הבחינו בתוכו בנאשם, הזדהו כשוטרים ודרשו שיפתח את הדלת, אולם הנאשם בשלב זה ניסה להשחיז את התבניות ששימשו אותו לזיוף המטבעות במטרה לטשטש את ההטבעה. השוטרים פרצו למחסן ועצרו את הנאשם עוד בטרם הספיק להעלים את הראיות.

מהמשטרה נמסר כי "כתב אישום זה הוא תוצר של פעילות מרצף של פעולות מעצר מחזיקי נשק בלתי חוקי המבוצעות מדי יום וזאת במסגרת מאבק בפשיעה האלימה ותוך מתן דגש מיוחד על תופעת השימוש הנרחב בנשק חם כאמצעי לפתרון סכסוכים בחברה הערבית.

בנוסף, מושקעים משאבים רבים ומגוונים באיתור ומעצר יצרני נשק מאולתר והסוחרים באמצעי הלחימה כחלק מלחימה בלתי מתפשרת בתופעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר