תיעוד מהשטח

גנבו לכם רכב? צפו ברכב שלכם ב'משחטות'

משטרת ישראל הצליחה בפעילות מיוחדת לתפוס את גנבי הרכבים במשחטות הנמצאות בשטחים. המשטרה עצרה 8 חשודים, ומצאה ממצאים מעניינים בתוך המשחטות (משטרה)

בתוך המשחטות (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות מכוונת של משטרת ישראל כנגד תופעת גנבי הרכבים מהשטחים, המשטרה עצרה אתמול (שלישי) שמונה חשודים והצליחה לתפוס את כל השלל של הגנבים הכלל קטנועים, שלדות, רכב ומחשבים של רכבים.

משטרת ישראל החליטה להילחם בתופעת גנבת כלי רכב במרכז הארץ ובמהלך פעילות יזומה של 'יחידת אתגר', יחד עם מחוז ש"י וצה"ל נגד גורמי פשיעה, נעצרו, כאמור, אתמול בקלקיליה שמונה חשודים המשתייכים לכנופיות גנבי רכב שפעלו בשבועות האחרונים באזור המרכז וגוש דן.

העצורים מאתמול הם לא "תמימים" וככל הנראה מדובר בחברי כנופיות, אשר פעלו באופן שיטתי ולאורך תקופה בגנבת כלי רכב וקטנועים. הפעילות שלהם כללה איסוף מודיעיני משלב איתור כלי הרכב, גנבתם ועד העברתם לפירוק בשטחים.

במהלך חיפושים שבוצעו נתפסו 7 קטנועים, רכב, 7 מנועים, 10 שלדות של קטנועים ו-3 מחשבים של כלי רכב.

בשבועות האחרונים למדה יחידת אתגר את דפוסי הפעילות של החשודים, לרבות איתור המקומות בהם הסתירו את כלי הרכב הגנובים במשחטות בשטחים.

ממשטרת ישראל נמסר, כי "תמשיך למקד אכיפה נחושה כנגד תופעות המשפיעות באופן ישיר על האזרח הנורמטיבי ורכושו במטרה לשמור על איכות החיים ולאפשר שגרת חיים תקינה. ולאור מבצעים כגון אלה נרשמה בשנת 2018 ירידה של כ-15 אחוז בגניבות רכבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר