"טוב" שוקלת: התמודדות בבחירות לכנסת

המערכה הפוליטית הפנים-חרדית לא מפסיקה לסעור לקראת הבחירות הקרבות: תנועת טוב, שהייתה קיימת עד היום רק ברמה המניצופאלית, מודיעה כי היא שוקלת את דרכה לקראת הבחירות הארציות. ל"כיכר השבת" נודע כי התנועה הזמינה סקרים רשמיים שנועדו לבדוק את כוחה במגוון תחומים, ולפיהם יחליטו על המשך צעדיהם

מענדל גרוזמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילומים: פלאש 90)

המערכה הפוליטית הפנים-חרדית לא מפסיקה לסעור לקראת הבחירות הקרובות: לצד מאבקי ש"ס בח"כ הרב חיים אמסלם, המאבקים בין תומכי ישי ודרעי, החשש מפילוג בתוך מפלגת דגל התורה, כעת – גם תנועת טוב מצטרפת לקלחת.

תנועת טוב הודיעה כי היא שוקלת את דרכה לקראת הבחירות ובוחנת את כל האפשרויות. לדבריה, התמיכה שהיא זוכה לו בציבור הרחב מרשימה, אך הם עדיין אינם בטוחים כי הזמן בשל לריצה לבחירות הארציות.

ל"כיכר השבת" נודע כי תנועת טוב הזמינה סקרים רשמיים שאמורים לבדוק את מידת התמיכה המדויקת בה בקרב הציבור החרדי. המבדקים יבחנו את כוחה במגוון תחומים. כעת ממתינים בטוב לתוצאות, ולפיהם יחליטו על המשך צעדיהם.

תנועת טוב היא תנועה חרדית-חברתית שקמה ע"י חרדים בעלי-בתים (מי שמכונים 'החרדים העובדים') שחשו כי הם אינם מיוצגים במפלגת יהדות התורה. עיקר הקושי שלהם היה אל מול מפלגת דגל התורה, שלדבריהם לא פעלה מספיק למען קבלת ילדיהם למוסדות ולמען צרכים נוספים הייחודיים להם. התנועה חוצה מגזרים וחוגים, וחברים בה ספרדים ואשכנזים, חסידים וליטאים.

התנועה קיימת כיום ברמת המניצופאלית בערים בית שמש וביתר. בבחירות לרשויות המקומיות הקרובות מתוכנן להריץ נציג מטעמם בירושלים ובמודיעין עלית, וככל הנראה גם באלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר