ליברמן: ההחלטה להדיח את דני איילון הייתה נכונה

לאחר דבריו של סגן שר החוץ דני איילון שקראו להכיר בפלסטין כחברה באו"ם, ובעד מתן תיק החוץ ללפיד, תוקף ליברמן את סגנו: "האיש שינה את דעתו ב-180 מעלות וזה מלמד על האדם, על יושרו הפנימי וכנראה מוכיח שההחלטה לא לכלול אותו ברשימה הייתה נכונה" (חדשות, פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
איילון וליברמן (צילום: פלאש 90)

דני איילון, שהודח בבחירות האחרונות מרשימת 'ישראל ביתנו' שהתאחדה על 'הליכוד', זוכה למתקפה מצד יו"ר ישראל ביתנו אביגדרו ליברמן, בשל דברין אותם אמר בפאנל במהלך סוף השבוע.

איילון טען, שעל ישראל להכיר במדינה הפלסטינית, ולדרוש בתמורה הכרה פלסטינית בישראל: "ישראל תעניק ריבונות ועצמאות לפלסטינים ובתמורה הם יכירו בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי וייאפשרו סידורי בטחון. על ראש הממשלה לומר: 'אני מוכן להכיר בהם אבל הם צריכים להכיר בי ומשם נתקדם להסדרי עתידיים".

עוד אמר איילון, שהוא מעדיף את תיק החוץ בידיו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, ולא בידי אביגדור ליברמן, כפי שהיה במהלך הקדנציה האחרונה.

"לא רוצה לתת ציונים. הוא היה שר חוץ בתקופה מאתגרת וניסה ככל יכולתו" אמר על ליברמן.במענה לשאלה מי ראוי להיות שר חוץ במקום אביגדור ליברמן אמר סגנו לשעבר דני אילון: "יאיר לפיד וגם אני".

בתגובה, הצהיר ליברמן בתכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 2 כי תיק החוץ ישאר בידי מפלגתו: "תיק החוץ יישאר אצל ישראל ביתנו, יישאר אצל נתניהו עד ההכרעה במשפט".

"אבל מי שרוצה לתרום למדינת ישראל, ומי ששאל כל מערכת הבחירות איפה הכסף, סביר להניח שיילך בעקבות הכסף, הכסף נמצא במשרד האוצר, הוא לא נמצא במשרד החוץ" אמר.

ליברמן תקף את איילון שקרא לישראל להכיר במדינה הפלסטינית ואמר: "ביום אחד, רק אחרי שנודע לו שהוא לא נכלל ברשימה לכנסת, האיש שינה את דעתו ב-180 מעלות וזה מלמד על האדם, על יושרו הפנימי וכנראה מוכיח שההחלטה לא לכלול אותו ברשימה הייתה נכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר