ממשלת נתניהו השלישית יצאה לדרך

ישיבת הממשלה הראשונה: שמים את המחלוקות בצד

לאחר טקס השבעת חברי הממשלה החדשה, כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו את ישיבת הממשלה הראשונה, וקרא לשיתוף פעולה: "יש כאן אנשים מצוינים, אנשים מוּכשרים, אנשים מעניינים. הדרך היחידה להצלחה בעשייה היא שיתוף פעולה, אנחנו פותחים היום שולחן, ושמים את המחלוקות בצד" • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |

ממשלת נתניהו השלישית יוצאת לדרך: בסיום טקס השבעת השרים החדשים במשכן הכנסת, כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו את השרים החדשים לישיבת ממשלה ראשונה.

בפתח הישיבה אמר נתניהו: "זו הפעם השלישית שאני מתכבד לפתוח ישיבה של ממשלה חדשה, ואני חייב להגיד שאני מתרגש. זה לא דבר מובן מאליו, שום דבר כאן מובן מאליו והאחריות גדולה. האחריות והזכות".

נתניהו הוסיף ואמר: "יש כאן אנשים מצוינים, אנשים מוּכשרים, אנשים מעניינים. הדרך היחידה להצלחה בעשייה היא שיתוף פעולה, אזרחי ישראל מצפים מאיתנו לעבוד יחד ולהשיג את התוצאה".

"אנחנו פותחים היום שולחן, ומנקים שולחן, שמים את המחלוקות בצד. יש כאן אנשים מצוינים והדרך היחידה להצליח היא בשיתוף פעולה. אני מעודד שיח סביב השולחן הזה. על ידי שמיעת הצדדים מקבלים את ההחלטות הטובות ביותר".

שר האוצר הנכנס יאיר לפיד הסיפר בפתח הישיבה: "ביום הראשון שלו בכנסת אבא שלי קנה לעצמו תיק, אז באתי עם התיק שלו. אני מאוד מתרגש".

יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה והמסחר נפתלי בנט הצהיר: "היום קמה ממשלת ההזדמנויות של ישראל, נפעל כדי שהכלכלה תשרת את הציבור ולא להיפך, אני נלהב לקראת האתגר".

יו"ר 'התנועה' שרת המשפטים ציפי לבני אמרה: "זה הולך להיות מורכב. נמצא את הדרך לקדם תהליך מדיני ואני מקווה שנעשה טוב".

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה נתניהו בנאומו במליאת הכנסת: "ראש הממשלה נושא באחריות העליונה למדינת היהודים האחת והיחידה, הקיום שלנו כאן אינו מובן מאליו והנוכחות שלנו כאן איננה מקרית, מטרתנו העליונה להבטיח את עתידו של העם היהודי דרך מדינת ישראל, אזרחי ישראל מפקידים בידנו את עתידה של המדינה, בנינו את גדר הביטחון בדרום, שיפרנו את החינוך, החזרנו את גלעד שליט ועוד. אני מאמין שהממשלה החדשה יכולה להתנהל ברוח של שותפות ושיתוף פעולה"

"הממשלה תפעל לשרת את כלל הציבור בישראל, אלו שמיוצגים בקואליציה וגם אלו שבאופוזיציה" הוסיף נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות