נתניהו נפגש עם הרפר: "בצד הנכון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם עמיתו הקנדי, סטיבן הרפר. נתניהו הודה להרפר על "התייצבותו לצד האמת". לדבריו, "אנו חיים בעולם המתאפיין בצביעות" (פוליטי, מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו והרפר אמש (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נועד אמש (ראשון) במשרד ראש הממשלה בירושלים עם ראש ממשלת קנדה, סטיבן הרפר, שהגיע לביקור ממלכתי בישראל.

בפתח הפגישה הודה נתניהו להרפר על תמיכתו הגדולה בישראל ועל כך שהתייצב "בצד הנכון של ההיסטוריה".

"אתה ידיד גדול של ישראל והעם היהודי. אני לא סתם אומר זאת. אני מתכוון לכך מעומק לבי ואני מדבר בשם עם ישראל כולו", אמר נתניהו.

צפו: קבלת הפנים לראש ממשלת קנדה (צילום: לע"מ)

"בכל הקשור למלחמה בטרור, אתה יודע שאין כל מקום למוסר פוליטי כפול, אלא רק לגינוי חד משמעי ולפעולה בינלאומית אחידה. בכל הקשור לאנטישמיות, אתה מתייצב ללא היסוס לצדם של ישראל והעם היהודי כולו ולצד הגינות וצדק כלפי כולם, יהודים ולא יהודים כאחד. ובכל הקשור לקריאותיה החוזרות ונשנות של איראן להשמדת ישראל וחתירתה הבלתי נלאית לפיתוח נשק גרעיני, אתה וקנדה התייצבתם בתקיפות בצד הנכון של ההיסטוריה", הוסיף ראש הממשלה.

לדבריו, "כשזה נוגע לשלום, אתה מכיר בכך ששלום אמת, שלום בר-קיימא, חייב להתבסס על הכרה הדדית ועל הסדרי ביטחון איתנים בשטח".

נתניהו הודה להרפר ואמר כי "אני ועם ישראל כולו מוקירים עמוקות את ידידותך ואת ידידותו של העם הקנדי כלפינו. כולי ציפייה לדון איתך בדרכים הרבות בהן נוכל להעמיק את הידידות בינינו למען שני עמינו, ואני גם מצפה להכיר לך את ארצנו".

לקראת ביקורו של הרפר בישראל העניק נתניהו ראיון מיוחד לרשת הקנדית CTV News. "מדינות ערביות רבות משנות את עמדתן כלפי ישראל ורואות בה ידידה ולא אויבת" אמר נתניהו.

לדבריו, "מדינות ערביות רבות מודאגות מאוד מההתגרענות של איראן ומהשתלטות ארגונים אסלאמיים קיצוניים, ולכן עמדותיהן מתקרבות לאלה של ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר