גפני עקץ: צריך ללכת למקווה לפני שיחה עם עופר שלח

הדיונים ב"וועדת שקד" נמשכים, כאשר מפעם לפעם זורקים חברי הוועדה עקיצות זה כלפי זה; שלח ביקש מגפני להקשיב לו ונענה: "אני צריך ללכת למקווה לפני", ואיך הגיב שלח? (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר הוועדה וח"כ גפני (צילום: פלאש 90)

הדיונים בוועדת שקד נמשכים, והערב רשמה הוועדה "הישג" נוסף, כאשר החליטה כי בחוק הגיוס החדש ייכנס סעיף לפיו הצבא מתחייב לשמור על אורח חייו של חרדי שהתגייס לצה״ל. לפני כחודש, התחייב הרמטכ״ל בני גנץ בפני הוועדה כי חרדי שייתגייס לצבא ייצא ממנו כחרדי לכל דבר.

המשמעות של הסעיף החדש הוא שהצבא יקים בסיסים נוספים דוגמת "נצח יהודה" בהם יש אוכל בכשרות מהדרין ומוגדרים כ"נקיים" משירות של נשים.

הדיונים בוועדת שקד, נעצרים מידי כמה דקות בשל צעקות או בדיחות שנזרקות בין חברי הוועדה. כך לדוגמה היום, העירה יו"ר הוועדה לח"כ אלעזר שטרן: "תפסיק לחפור. הדיונים פה זה טיפול פסיכולוגי בשבילך". שטרן ענה לה: "אני צריך פסיכיאטר".

כאשר ביקשה שקד לקיים הצבעה על סעיף נוסף בחוק, ח"כ משה גפני עצר את הדיון ואמר "אני רוצה לצאת להתייעצות סיעתית עם ח"כ יעקב ליצמן", עמוף כזכור, גפני נמצא בעימות פומבי מתמשך. אחד מהנוכחים העיר לגפני: "ליצמן בחו"ל", ואילו גפני השיב לו "נלך אליו ברגל".

בהמשך הדיון, העיר ח"כ עופר שלח למשה גפני על התפרצות לדבריו: "אתה יכול פעם אחת להקשיב לי", גפני השיב לו: "אני צריך ללכת למקווה לפני". אחד הנוכחים בוועדה אמר: "אחרי שאתה מדבר עם ליצמן גם צריך לטבול". שלח השיב: "אני דווקא הייתי לפנות בוקר במקווה עם ליצמן, צילמתי אותו". גפני: "אתה יכול לפרט בעניין הזה.." אחד הנוכחים בוועדה קרא: "גפני רוצה תיאור מדויק.."

בתוך כך, ב"יש עתיד" ממשיכים ומבהירים הערב כי במידה ולא יהיו סנקציות פליליות על לומדי התורה הרי שהמפלגה תפרוש מהקואליציה: "כל נסיגה מהסנקציות הפליליות היא הפרה של החוזה איתנו. לא נקבל שום נוסח אחר של הסעיף. חוק שירות הביטחון הוא תנאי מבחינתנו להעביר את החוק" אמר הערב יו״ר סיעת ׳יש עתיד׳ עופר שלח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר