ח"כ מאיר שטרית: "מתחייב להתמודדות ערכית והוגנת"

ח"כ מאיר שטרית, יו"ר סיעת התנועה ומתמודד לנשיאות, קורא לכל המתמודדים לנשיאות לנהוג "בכבוד ובקולגיאליות כלפי כל המתמודדים האחרים על תפקיד הנשיא" (פוליטי, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
מאיר שטרית (צילום: פלאש 90)

המירוץ לנשיאות המדינה מוסיף להתחמם. לאחר שבועות ארוכים בהם לא הודיעו פוליטיקאים על התמודדותם לנשיאות המדינה והמירוץ דישדש, בשבועות האחרונים העלו המתמודדים הילוך.

עדיין לא ברור האם השר סילבן שלום יתמודד לנשיאות, זאת בעקבות התלונה שהוגשה כנגדו בגין מעשים חמורים שביצע לכאורה לפני כ-15 שנה. כזכור, מספר אישים במערכת הפוליטית טענו כי התלונה כנגד השר שלום היא ניסיון חיסול פוליטי של יריביו במירוץ לנשיאות.

מנגד, ח"כ מאיר שטרית, יו"ר סיעת התנועה, פרסם בדף הפייסבוק שלו התחייבות לנהוג בכבוד ביריביו למירוץ לכסא הנשיאות.

"מוסד הנשיאות מסמל עבורי, בראש ובראשונה, את המאחד בעם ישראל ואת המכנה המשותף לכל הישראלים: נשים וגברים, יהודים וערבים, חילונים ודתיים, בני כל העדות, המינים והדתות", כתב שטרית.

"על כן אני קורא לכל חבריי המתמודדים לתפקיד נשיא המדינה: בואו ניתן דוגמה אישית להתמודדות דמוקרטית, ערכית והוגנת", כתב שטרית והוסיף, "התמודדות שתוסיף כבוד למוסד הנשיאות, לבית המחוקקים ולנו המתמודדים".

כאמור, שטרית התחייב לנהוג בכבוד כלפי המתמודדים האחרים: "אני הראשון שמתחייב לכך! אנהג בכבוד ובקולגיאליות כלפי כל המתמודדים האחרים על תפקיד הנשיא עד להצבעה בכנסת, כפי שעשיתי לאורך כל חיי הציבוריים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר