ח"כ רוזנטל לח"כ רותם: "אתה מתנהג פה כמו בריון שכונתי"

יו"ר וועדת החוקה חוק ומשפט דחה את בקשת הרביזיה על ההחלטה שלא להחיל חוק חופש המידע על תקציבי החטיבה להתיישבות. קודם לדיון, התפתחה מהומה: "רותם בריון" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ דוד רותם (צילום: פלאש 90)

יו"ר וועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת ח"כ דוד רותם דחה הצהריים (חמישי) את ההצבעה על בקשת הרביזיה שהוגשה על החלטת הוועדה שלא להחיל את חוק חופש המידע על התקציבים המועברים לחטיבה להתיישבות בהסתדרות הציונית העולמית.

הוועדה התכנסה בכדי לדון בבקשת הרביזיה שהוגשה על ידי יו"ר מר"צ זהבה גלאון, וח"כ אלעזר שטרן, אך רגע לפני שרותם העלה את ההצעה להצבעה, ביקשה ח"כ אורית סטרוק (הבית היהודי) לערוך התייעצות סיעתית לפרק זמן ארוך מהרגיל, בטענה כי יו"ר הסיעה שלה ח"כ איילת שקד אינה נמצאת בירושלים.

רותם הודיע כי הוא דוחה את ההצבעה למועד אחר שיקבע לאחר חג הפסח. בעקבות תשובתו, התפתח עימות מילולי בין חברי הכנסת הרבים שהגיעו לדיון.

חברי הכנסת התלוננו על כך, שהם הגיעו מרחוק, ביטלו פגישות חשובות ובסופו של דבר, לא מתקיימת הצבעה.

ח"כ אחמד טיבי זעק "מה יש לכם להסתיר?". ח"כ רותם השיב לו: "אני רוצה למנוע מכם לקבל מידע ולהשתמש בו להגיש בג"ץ כדי למנוע בנייה ביו"ש".

גלאון שאלה האם הוא מתכוון לקבור את הדיון קבורת חמור, רותם השיב בחיוב.

ח"כ אלעזר שטרן אמר "אני בעד בניה אבל מה יש לי להסתיר? אני לא מתבייש במה שאני עושה. מה זה חוסר השקיפות הזו?" שטרן סנט ברותם "אתה הופך את החטיבה לחשודים בגניבה ובשקר. מה הפחד מביקורת? ההתנהגות שלך מוכיחה שמתנהלים שם דברים לא כשרים".

ח"כ מיקי רוזנטל (העבודה) תקף את רותם, "אתה מתנהג פה כמו בריון שכונתי".

ח"כ זהבה גלאון שאלה את רותם, "האם יכול להיות שאתה נגוע במניעים זרים? האם בעברך כעורך דין, ייצגת את החטיבה להתיישבות ולכן אתה מבקש למנוע חשיפה של נתונים?".

רותם השיב: "אכן, בעבר ייצגתי את החטיבה להתיישבות כנגד הדו"ח של המועמדת שלכם עו"ד טליה ששון".

ח"כ אחמד טיבי תבע מרותם "לאור הגילוי, אתה חייב לפסול את עצמך מלדון בנושא זה". טיבי הודיע כי יפנה ליועמ"ש של הכנסת.

כאמור, ההצבעה על בקשת הרביזיה ייערך במועד אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר