יונתן ישתחרר?

דיווח: התקדמות חיובית בדרך ל"עסקת פולארד"

העיתון 'א-שארק אל אווסט' דיווח כי הפלסטינים יסכימו להארכת המשא ומתן בתמורה לבסיס עקרונות, גורמים בוושינגטון אמרו כי התקדמות חיובית חלה במגעים לחידוש השיחות וכי עסקה במסגרתה ישוחררו יונתן פולארד וכן אסירים פלסטינים - מתגבשת מחדש. בכירים בישראל: "יש התקדמות מסוימת במגעים" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פולארד (צילום: פלאש 90)

גוש פתרון למשבר בשיחות המשא ומתן? בכירים בוושינגטון אמרו הערב לסוכנויות הידיעות כי בתוך מספר ימים צפויים הישראלים והפלסטינים לחתום על הסכם שמשמעותו הארכת שיחות המשא ומתן. לפי הדיווח, במסגרת הסיכום מתגבשת מחדש העסקה לשחרורו של יונתן פולארד בתמורה לשחרור אסירים. עם זאת, באצות הברית הבהירו כי אין פריצת דרך משמעותית, אולם "הפער צומצם".

לפי הדיווח בעיתון "א-שארק אל אווסט", אבו מאזן הודיע כי יסכים להארכת שיחות המשא ומתן על בסיס עקרונות אותם יציגו הפלסטינים. לפי ההסכם המתגבש עליו דיווחו כלי תקשורת שונים, ישראל תשחרר את האסירים הפלסטינים במסגרת הפעימה הרביעית, תרסן את הבנייה בשטחים השנויים במחלוקת, כאשר בתמורה הפלסטינים צפויים להקפיא את הטיפול בחלק מהאמנות הבינלאומיות עליהם חתמה כמחאה על אי ההתקדמות בשיחות.

גם בישראל אמרו הערב (חמישי) כי חלה התקדמות במגעים, "יש התקדמות מסוימת במגעים אבל אין פריצת דרך", אמר פקיד ישראלי בכיר ל"הארץ", לדבריו: "מתווה העסקה אינו סגור עדיין ולא ברור אם ניתן יהיה להגיע לנוסחה שתהיה מקובלת על שני הצדדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר