מי מנסה להשמיץ את המועמד לנשיאות ח"כ רובי ריבלין?

חברי הכנסת קיבלו הודעת מייל עם קישור לסרטון המשמיץ את המועמד לנשיאות המדינה, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין. לשכת ריבלין: "סרטון מגמתי ומעוות. ריבלין קיבל את אות אביר השלטון" (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ח"כ רובי ריבלין (צילום: פלאש 90. מתוך vimeo)

חברי כנסת רבים קיבלו היום (רביעי) לתיבות הדואר האלקטרוני שלהם הודעה אנונימית עם קישור לסרטון המשמיץ את המועמד לנשיאות המדינה ח"כ ראובן (רובי) ריבלין.

בתחילת הסרטון נראית תמונתו של ריבלין, יחד עם תמונותיהם של הנשיא לשעבר משה קצב, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון וראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי, תחת הכותרת "נבחרת המאכערים".

לאחר מכן מוצגים קטעי עיתונות עם דיווחים שאינם מחמיאים לריבלין, כאשר הושם דגש על יחסיו הרעועים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

במייל שנשלח לחברי הכנסת קראו שולחי ההודעה ל"נשיא ישראל הבא - לא פוליטיקאי". בנוסף, שולחי ההודעה תהו "כמה עולה לקנות חבר כנסת בישראל?".

בסרטון נטען כי ריבלין "קנה" את תמיכת חברי הכנסת במועמדותו לנשיאות.

מלשכת ריבלין נמסר: "מצער שמגמת ההכפשות נמשכת תוך שימוש באמצעים זולים וירודים. ראובן ריבלין זכה באות אביר איכות השלטון על יושרו והגינותו. נאמנה עלינו עדותה של התנועה לאיכות השלטון יותר מסרטון מגמתי ומעוות".

"נבחרת המאכערים" (צילום: מתוך הסרטון שהופץ לחברי הכנסת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר