לבני נועדה בלונדון עם מחמוד עבאס. נתניהו: "מייצגת את עצמה"

שרת המשפטים ציפי לבני נועדה עם אבו מאזן בלונדון, וזאת למרות האחדות שלו עם החמאס. נתניהו הבהיר ללבני קודם הפגישה כי "היא תייצג אך ורק את עצמה ולא את הממשלה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ציפי לבני (צילום: פלאש 90)

שרת המשפטים ציפי לבני נועדה בסוף השבוע עם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, כך חשף העיתונאי אמנון אברמוביץ ב"אולפן שישי". זו הפגישה הראשונה שערך גורם ישראלי עם אבו מאזן מאז החל המשבר בשיחות בין הפלסטינים וישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדיווח ואמר כי הבהיר ללבני עוד קודם הפגישה עם עבאס כי בפגישה כזו היא לא תייצג את ממשלת ישראל, אלא את עצמה בלבד.

"ממשלת ישראל לא תנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שמגובה בחמאס, ארגון טרור שמצהיר על כוונתו להשמיד את מדינת ישראל" אמר ראש הממשלה ללבני.

בסביבת לבני אמרו כי הפגישה לא תוכננה, וכי במהלך הפגישה עם עבאס הבהירה לו לבני כי ישראל מתייחסת בחומרה לאיחוד בין חמאס ופתח. גורמים בסביבת לבני ציינו כי השרה סבורה כי לא ניתן להמשיך את המשא ומתן כשארגון החמאס נמצא בתמונה.

ביקורה של לבני בלונדון כלל הפגנות פרו פלסטיניות נגדה, הצעירים שהפגינו בלונדון נשאו שלטים בהם הוגדרה לבני "פושעת מלחמה" ו"מבוקשת". קודם הביקור, ממשלת בריטניה העניקה ללבני חסינות דיפלומטית, בכדי למנוע אפשרות של מעצר או תביעה כנגדה בשל פשעי מלחמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר