סתיו שפיר תומכת בדליה דורנר; פייגלין תומך בריבלין

יממה לפני שיכנסו בזה אחר זה אל מאחורי הפרגוד הודיע ח"כ משה פייגלין כי הוא תומך ברובי ריבלין לתפקיד נשיא המדינה. ח"כ סתיו שפיר הודיעה כי תתמוך בדליה דורנר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השופטת בדימוס דליה דורנר (צילום: פלאש 90)

הבחירות לנשיאות המדינה: יממה לפני שחברי הכנסת יכנסו בזה אחר זה אל מאחורי הפרגוד הודיע היום (שני) ח"כ משה פייגלין כי הוא תומך ברובי ריבלין לתפקיד נשיא המדינה. ח"כ סתיו שפיר הודיעה כי תתמוך בדליה דורנר לתפקיד.

"החלטתי לתמוך ברובי ריבלין", כתב הבוקר פייגלין: " זה לא סוד שהיו לי הרבה תהיות לגבי עצם נחיצות מוסד הנשיאות (ועדיין יש לי) - שקלתי אולי בכלל לא לבוא להצבעה.

"היו לי חששות שמה נשיא מהליכוד יהיה כמו הליכוד - אפולוגטי - ובשעת מבחן יבקש לקנות לגיטמציה בנטייה שמאלה דווקה (ועדיין יש לי). ניסיתי לקדם את מועמדותו של האיש שהקריב עבורנו יותר מכל אדם אחר - יהונתן פולארד (אבל הוא לא רצה)".

פייגלין סיים את דבריו וכתב: "וכך נותרתי בשבוע האחרון עם הכרעה פשוטה - רובי הוא איש המחנה הלאומי, אדם צנוע (דירה אחת של 4 חדרים...) שיכבד את מוסד הנשיאות וכולנו נתכבד בו".

מנגד ח"כ סתיו שפיר מ'העבודה' הודיעה כי תתמוך בשופטת בדימוס דליה דורנר: "ביומיים האחרונים אני מנסה לגייס את חבריי במפלגת העבודה לתמוך ביחד איתי בדליה דורנר לנשיאות המדינה. דורנר היא אישה שעמדותיה החברתיות, האזרחיות והמדיניות ברורות, שהוכיחה עשייה ציבורית ארוכת שנים ושיושרה אינו מוטל בספק" כתבה ח"כ שפיר.

"תפקיד הנשיא אמור להיות תפקיד סמלי בלבד. בפועל, ובהיעדר מדיניות חוץ ממשלתית אחראית, הפך נשיא המדינה בשנים האחרונות לדמות המייצגת את ישראל בזירה הבינלאומית. בתקופה שבה הימין הקיצוני מקדם במרץ תוכניות הזויות לסיפוח השטחים, אני חוששת מאוד מבחירה בנשיא שעמדותיו אינן ברורות או בכזה שיכשיר, גם אם בדרכי נועם, את חזון המדינה הדו-לאומית ההרסני".

שפיר סיימה את דבריה וכתבה: "מחר יהיה לי הכבוד לסייע למי שפסיקתה ההיסטורית פתחה את קורס הטיס של צה"ל לנשים בפעם הראשונה - להפוך לנשיאה הראשונה של מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר