ליברמן: מקומם שמאשימים את הצעירים שנחטפו

שר החוץ ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן תוקף הבוקר את אותם שבוחרים בימים אלו להאשים את התלמידים החטופים בכך שהשתמשו בטרמפים בגוש עציון (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר החוץ אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)

חטיפת תלמידי הישיבה: שר החוץ ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן תוקף הבוקר (שני) את אלו שבוחרים בימים אלו להאשים את החטופים בכך שהשתמשו בטרמפים בגוש עציון.

"אסור שפעולות טרור ישתלמו למחבלים", כתב הבוקר ליברמן: "מאז עסקת ג'יבריל כל שחרור מחבלים שעשתה ישראל, במסגרת עסקה כזו או אחרת או שחרור שנעשה כמחווה של רצון טוב כחלק ממהלך מדיני, הביא לכך שישראל הפסידה וארגוני הטרור הרוויחו. אסור שהמגמה הזו תימשך".

ליברמן שלח עידוד למשפחות: "ליבי עם המשפחות שילדיהן נחטפו".

בשלב זה, עבר ליברמן למתקפה וכתב: "ואין דבר מקומם יותר מלהאשים את הצעירים הללו או את משפחותיהם שהחטיפה קרתה משום שבחרו ללמוד בישיבה בגוש עציון או מכיוון שהעזו לתפוס טרמפ, במקום בו אין תחבורה ציבורית שזמינה בכל עת".

"לפי אותו הגיון", ממשיך ליברמן, "אפשר להאשים את אלו שבאו בערב ליל הסדר למלון פארק בנתניה, את יושבי קפה סבארו בירושלים או את אותם אמריקאים שעבדו במגדלי התאומים שהם האשמים בהירצחם. בכל המקרים וגם במקרה הנוכחי, אשמים אלו שכוונתם לרצוח חפים מפשע ובהם צריך להילחם עד חורמה".

"טרור הוא טרור והוא לא מבחין בין ניו-יורק, נתניה או גוש עציון", מוסיף שר החוץ.

"בנוסף לכך, בעיתוי הזה מיותר לחפש אשמים. את הסקת המסקנות לגבי התנהלות הנערים, המשטרה וגורמי המודיעין יש לדחות לאחר סיום האירוע. אני קורא לכולם להתעלות מעל המחלוקות הפנימיות, לגלות אחריות ולהתאחד והכי חשוב: לגבות את כוחות הביטחון הנמצאים כרגע במרוץ נגד הזמן", סיים ליברמן את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר