אחרי 31 שנה בכנסת: עוזי לנדאו פורש מהחיים הפוליטיים

לאחר 31 שנים במערכת הפוליטית, הודיע עוזי לנדאו כי לא יתמודד בבחירות הבאות ברשימת ישראל ביתנו. "הגיע הזמן להמשיך הלאה מחוץ למערכת הפרלמנטרית" אמר לנדאו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: משה אסולין, דוברות איחוד הצלה)

אחרי חרושת השמועות כי בכירים במפלגת "ישראל ביתנו" לא ישובצו ברשימה הבאה לכנסת, הודיע הערב (ראשון) השר עוזי לנדאו, מוותיקי המפלגה, כי לא יציג את מועמדותו לכנסת הבאה.

את ההודעה מסר לנדאו בישיבת הסיעה שהתקיימה אחר הצהרים. "שוחחתי עם שר החוץ ומסרתי לו כי לא אציג את מועמדותי למירוץ בבחירות לכנסת הקרובה" אמר.

"במשך כ-31 שנות פעילותי הציבורית כיהנתי בתפקידים מרכזיים בכנסת ובממשלה, מתוכן - בשש האחרונות - בישראל ביתנו".

"בתקופה זו לקחתי חלק בדיונים, ביוזמות ובהחלטות חשובות ביותר לדרכה של המדינה", אמר השר והוסיף כי מבחינתו תם עידן בפוליטיקה, "אני רואה עצמי ממשיך לפעול ולתרום, אך מבחינתי הגיע הזמן להמשיך הלאה מחוץ למערכת הפרלמנטרית".

על סיעתו כתב השר: "לישראל ביתנו, בהנהגת שר החוץ אביגדור ליברמן, חשיבות מרכזית במערכת הפוליטית המתהווה, ואני מבקש להודות לו על שנות עבודתנו המשותפת", הוא כתב. "כמובן, אתמוך ואסייע במערכת הבחירות כפי שאתבקש".

בין השמות שנטען כי ליברמן שוקל להדיח מרשימתו כבר בשבועות הקרובים נמצא שר החקלאות יאיר שמיר וכן ככל הנראה השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ. גם שמו של חבר הכנסת דוד רותם המכהן כיו"ר ועדת חוק ומשפט של הכנסת, עלה כמי שזו הקדנציה האחרונה שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר