ליברמן תקף את המשטרה, אהרונוביץ' יוצא להגנתה

לאחר שיו"ר מפלגתו אביגדור ליברמן מתח ביקורת נוקבת כנגד המשטרה, השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', יוצא להגנתה ומגבה את החקירה נגד בכירי מפלגתו (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ליברמן ואהרונוביץ', אמש (צילום: Gili Yaari / FLASH90)

לאחר שיו"ר מפלגתו אביגדור ליברמן מתח ביקורת נוקבת כנגד המשטרה, השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', יוצא להגנתה ומגבה את החקירה נגד בכירי מפלגתו החשודים בפרשת השחיתות החדשה.

בהודעה לעיתונות גיבה אהרונוביץ' גם את עבודת הפרקליטות שלדבריו עושים עבודה טובה. "השר לביטחון הפנים אהרונוביץ' מגבה את המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה בחקירת פרשת 242", נמסר.

עוד נמסר כי "עם כניסתו לתפקידו, הדגיש וביקש השר שיש לפעול על פי החוק ולהקפיד לא לערבו בחקירות אנשי ציבור וכך היה גם הפעם".

השר עודכן בדבר החקירה באופן אישי על ידי מפכ"ל המשטרה רק לאחר ביצוע המעצרים וכי "הוא מקפיד שלא להיות מעורב כלל בפרטי החקירה עצמה ובממצאיה".

בכנס שהתקיים אתמול באריאל, תקף ליברמן את התנהלות המשטרה, כשלצידו יושבת החשודה העיקרית בפרשה, חברת-הכנסת פאינה קרישנבאום: "אם מישהו חושב שאני רומז שמדובר בנקמנות, בוונדטה אישית, אז זה אכן כך",

ליברמן הוסיף ואמר כי "בכוח מנסים לקרוא לפרשה 'ישראל ביתנו' אבל אם כבר זו 'פרשת להב 433'. העובדה שהפרשה הוכרזה כשבועיים לאחר פיזור הכנסת מוזרה בעיניי בלשון המעטה. הייתי רוצה להאמין שזה במקרה אבל מה לעשות שאת המקריות הזאת אני פוגש בפעם השישית".

ליברמן אמר עוד כי "זו החקירה הכי פוליטית בתולדות מדינת ישראל. לא הייתה חקירה כמו זאת שבכוח נקראת על שם מפלגה ונולדה כדי לפגוע במפלגה. החקירה תוכננה בקפידה רבה ובתזמון מדויק המתואם עם לוח הזמנים של מערכת הבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר