ראש העיר קריית שמונה נגד לפיד: "שלא יגיע רק בשעת חירום"

ראש העיר קריית שמונה נסים מלכה, תוקף היום את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שרוצה לבקר בגבול הצפון: "מי שלא מבקר אותנו בשגרה לא ראוי שיבקר אותנו בעיתות חירום" (אקטואליה)

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
ניסים מלכה (אביהו שפירא - ynet)

ההסלמה בצפון: ראש העיר קריית שמונה ניסים מלכה, תוקף את יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, בעקבות כוונתו לבקר בגבול הצפון.

"בשנתיים שהיה שר אוצר הוא לא הגיע לקריית שמונה", אמר מלכה. "למרות שביקשתי ממנו בכתב ובעל פה. עכשיו, פתאום כשיש מתיחות בגבול הצפון הוא מגיע כדי להצטלם".

"מי שלא מבקר אותנו בשגרה לא ראוי שיבקר אותנו בעיתות חירום", הוסיף.

מקורבי לפיד הגיבו לדברים וטענו כי במהלך כהונתו כשר אוצר, העביר לפיד תקציבים רבים לצפון וביקר פעמים רבות במקום.

אמש (רביעי), התראיין מלכה ל"כיכר השבת" בעקבות התקרית הקשה בגבול ואמר: "נכון לעכשיו אנחנו מנסים לשדר שגרה ולקיים את כל ההוראות. במקביל צריכים להיות זהירים וקשובים. אנחנו בקשר עם הצבא ואנחנו כל הזמן בעדכונים שוטפים ונקווה שיהיה שקט כמו הלילה".

"המדינה צריכה לטפל במי שמנסה לפגוע בנו", קובע ראש העיר, "מי שינסה לפגוע צריך לפגוע בו. אם ישנם ראשי טרור שרוצים לפגוע בנו צריך לפגוע בהם כמו שכתוב 'הבא להורגך השכם להורגו' ולכן צה"ל עשה מה שצריך לעשות. אנחנו סומכים על צה"ל שהוא יודע מה עושה ועושה זאת נכון".

"אם זה הגורל שלנו להיגרר לאיזו מלחמה - אנחנו נהיה בתוכה ונעבור אותה בשלום בעזרת השם. אבל ברור שאסור לנו להיות סלחנים יותר מידי". הוסיף ראש העיר.

"בעבר התושבים דיברו על זה שישנן מנהרות, אך המנהרות לא משפיעות על העיר שלנו בגלל המרחק. ברור שאנחנו מודאגים ומכירים מניסיון העבר - לפני מלחמת לבנון השנייה - שכל אירוע כזה יכול להיגרר ולגרום להסלמה באזור כולו"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר