הליכוד נגד ארגון V15: "תעמולה אסורה"

אנשי הליכוד כינסו היום מסיבת עיתונאים במהלכה תקפו שוב את ארגון ניצחון 2015 - V15, ששם לו למטרה להחליף את שלטון נתניהו. עו"ד דוד שומרון: "רומסים חוקי הבחירות" (אקטואליה)

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
מסיבת העיתונאים (עידו ארז - YNET)

בחירות 2015: אנשי הליכוד, כינסו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים, בה תקפו שוב את הארגון ניצחון 2015 - V15, ששם לו למטרה להחליף את שלטון הליכוד ונתניהו בבחירות הקרובות.

עו"ד דוד שמרון, שהגיש ביום שישי את העתירה נגד הארגון לוועדת הבחירות המרכזית, האשים "בראש ובראשונה מפלגת העבודה ומפלגת התנועה שרצים יחד, מפלגת מרצ ועל ידי שורת גופים וארגונים בהם ארגון V15 המבצע תעמולה אסורה".

לדבריו, הם יחד עם ארגוני השמאל מולד וקול אחד "מגייסים כספים מגורמי חוץ ויש להם זיקה ישירה למפלגות העבודה, התנועה ומרצ. זיקה זו מתבטאת על ידי העובדה ששניים מהמועמדים לכנסת הם מראשי 'קול אחד' - יואל חסון ודני עטר".

סגן השר, אופיר אקוניס אמר כי "מערכת בחירות נוספת, פרשת עמותות נוספת ואותו בוז'י הרצוג. אנחנו מזהים התערבות גסה ובלתי חוקית של גורמים זרים".

ח"כ מירי רגב אמרה: "בוז׳י שתק ב-99 בפרשת העמותות הראשונה והנה שוב פרשת עמותות 2 עם טביעות האצבע ברורות, אותה שיטה אותו דפוס".

מארגון V15 נמסר בתגובה: "הזוג נתניהו והליכוד צברו כל כך הרבה בקבוקים ממוחזרים עד כדי כך שהם משוכנעים שהם יוציאו מהם שדים דמיוניים שלא קיימים במציאות. פעילי V15 ימשיכו לכבוש את הצמתים והרחוב, והם ימשיכו למחזר ולדמיין".

ממפלגת 'המחנה הציוני' נמסר: "ביבי והימין הקיצוני בפאניקה. הפחד מספסלי האופוזיציה המצפים להם אחרי הבחירות מעביר אותם על דעתם. הטענות של הימין הקיצוני שקריות ומשוללת כל יסוד ומטרתן היחידה היא להסית את הדיון מכישלונותיו של נתניהו בשש השנים האחרונות בנושאי הדיור, יוקר המחייה והביטחון"

במחנה הציוני ציינו לשורת פרשיות בהם נקשר שמו של נתניהו: "ישראל היום, אדלסון, פרשת הבקבוקים, הנרות הריחניים, הבריכה בקיסריה, פרשת עמדי, פרשת בר און-חברון, ביבי טורס, פרשת מקלט המס באי ג'רזי, פרשת המיטה המעופפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר