אבו מאזן תוקף: ישראל נוטשת את דרך השלום, אין לנו פרטנר

יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס תקף את ישראל במסגרת הפסגה הערבית הנערכת בשארם א-שייח, ואמר כי ישראל "נוטשת את דרך השלום. לפלסטינים אין פרטנר" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(STR/Flash90)

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס במהלך השבת לתוצאות הבחירות בישראל בהן ניצח הימין, והאשים כי ישראל "עוזבת את דרך השלום". לדבריו, ישראל פונה לקיצוניות ולפלסטינים אין פרטנר בצד הישראלי בכדי לפתור את הסכסוך. אבו מאזן אמר את הדברים במסגרת הפסגה הערבית השנתית בשארם א-שייח.

אבו מאזן הוסיף לתקום את ישראל ואמר כי "לאחר שלא הצלחנו למנוע מישראל להמשיך לבנות בהתנחלויות, לא נותר לנו אלא ללכת להאג - ואכן נעשה את זה". אבו מאזן הצהיר כי הפנייה להאג תתבצע ב-1 באפריל, "שר החוץ שלנו ילך לממש את חברותנו בבית הדין הפלילי הבינלאומי".

אבו מאזן גם תקף את ההחלטה הישראלית לעכב במשך חודשים את העברת כספי המסים לרשות הפלסטינית. עם זאת, ביום שישי האחרון אישר ראש הממשלה לשוב ולהעביר את דמי המסים שנצברו בחודשים האחרונים. נתניהו אמר כי: "במצבו המדרדר של המזרח התיכון נדרש לפעול באחריות ובשיקול דעת, לצד מאבק נחוש בגורמים הקיצוניים".

במשרד הביטחון נימקו את ההחלטה ואמרו כי היא נתקבלה בין השאר "מתוך שיקולים הומניטריים ובראייה כוללת של האינטרסים של ישראל בעת הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר