פרסום ראשון

חוזרים בתשובה: הפרדה בין נשים וגברים בכנסת

לראשונה בדברי ימי כנסת ישראל, הוקצו שעות התעמלות נפרדות לגברים בחדר הכושר של המשכן. ולא, זה לא נעשה לבקשת הח"כים החרדיים, אלא לבקשתו של חבר-הכנסת ד"ר מיכאל בן ארי ועוזרו הפלמנטרי איתמר בן-גביר מהאיחוד הלאומי שפנו בעניין למנכ"ל הכנסת דן לנדאו ונענו בחיוב. כל הפרטים (פוליטי)

חנוך לס | כיכר השבת |

פרסום ראשון: לראשונה בכנסת ישראל, יוקצו לעובדי המשכן המעוניינים, המקפידים במצוות, שעות נפרדות בחדר הכושר.

כידוע, במקומות עבודה רבים נהנים העובדים מהאפשרות לשלב כושר גופני לצד עבודתם. גם בכנסת זכאים עובדי הכנסת לאותה הפריבילגיה, אלא שעד עתה מסתבר, לא היו בחדר הכושר שבכנסת שעות התעמלות נפרדות לגברים. וכך, מי מעובדי המשכן שחשקה נפשו בספורט, עמד בפני מציאות התעמלותן של נשים לצידו.

מצב זה – ככל הידוע מעולם, לא הגיע אי פעם לטיפול על ידי הנציגות החרדית בכנסת (שלא לומר הדתית...). אלא שבקדנציה זו, נכנסו דמויות חדשות למשכן, וכך לפני כמה ימים, בקשו ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי מהאיחוד הלאומי ועוזרו איתמר בן גביר ליהנות גם הם משירותי חדר הכושר תוך הקפדה מליאה על צניעות.

בעקבות כך פנה בן ארי במכתב אל מנכ"ל הכנסת דן לנדאו, ובקשו להקצות שעות נפרדות לשומרי תורה ומצוות. בן ארי ציין, כי בריאות הגוף ובריאות הנפש הן היינו אך, וביקש מהמנכ"ל להתחשב בציבור שומרי התורה והמצוות .

חה"כ בן ארי הוסיף, שגם הוא וגם עוזרו הפרלמנטרי איתמר בן גביר מעוניינים לפקוד את חדר הכושר ולשלב בעבודתם גם אתנחתא בריאותית שתסייע להם בבריאות ומנוחת הגוף.

היום בבוקר הגיעה הממונה על הספורט בכנסת והודיע לח"כ בן ארי כי בקשתו התקבלה ויוקצו שעתיים בשבוע בהן ניתן יהיה להתאמן בנפרד.

האם זה אומר שמעתה יחלו הח"כים לפקוד את חדר הכושר? (שהרי לא יעלה על הדעת שקודם לכן הם עשו זאת ללא הפרדה...), תיקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר